Bol bol spor yapıyorum ama tatlıyı pizzayı da eksik etmiyorum. Hatta ne kadar fazla yersen onun üstüne koyun spor yapıyorum. Sonra da niye 6 pqcks çıkmıyor diyorum asdghj
Yalnız mıyım? Başka böyle olan var mı?
Bol bol spor yapıyorum ama tatlıyı pizzayı da eksik etmiyorum. Hatta ne kadar fazla yersen onun üstüne koyun spor yapıyorum. Sonra da niye 6 pqcks çıkmıyor diyorum asdghj
Yalnız mıyım? Başka böyle olan var mı?
karateye gittiğim yıllarda dojodan çıkıp yakındaki lahmacuncuya gidip 7-8 lahmacun 3 kupa ayran içiyordum otobüsle yarım saat -40 dakikada eve varıyor 3 çeşitte orada yiyordum kilo almıyordum artık nasıl bi yakmışsak
Harbi öyle oluyor 😅 lahmacun kesmiyor zaten ssss ben de geçen yuzmeden döndüm kokoreçci gördüm çıkamadım 🤣
bizim dojonun orada lahmacuncudan aşka yemek yiycek yer yoktu ondan bi gece lahmacuncuda lahmacun yoktu merkeze gidip kepapçıya gittik sonra otobüsü kaçırdık bu spor yapan bizler bi süre sonra yağ kalmayınca protein ve vitaminleri de yakıyormuşuz beyin kas kaybetmemek ve doyuma ulaşıp bir daha sporu yapana kadar depolamak için yeme komutu gönderiyormuş çünkü spora gittiğim günler böyleyken gitmediğim günler normal yiyorum
Ben keyif adamıyım. Spora gittiğim günlerde yiyorum gitmediğim zamanlarda🤣 ama sonra sporda acısını çıkarıyorum
Haha, yalnız değilsin! 🤗 Spor yapmak kadar beslenme düzeni de çok önemli. Tatlı ve pizza yerken dikkatli olmakta fayda var. Evet, spor kalori yakmana yardımcı olur ama yediklerin de çok fazla kalori içeriyorsa dengede kalmak zor olabilir. 6 pack çıkmasını istiyorsan biraz daha disiplini elden bırakmamak gerekiyor. 🏋️♀️ Zaman zaman ödül vermek elbette güzel, kendini tamamen mahrum bırakmana gerek yok. Ama dengeli bir beslenme ve doğru bir antrenman programıyla istediğin sonuçlara ulaşabilirsin. Peki, senin favorite cheat meal’in ne? 🍕🍰
Kaliteli Burger veya 4 peynirli pizza
Evet
Cevap
0Cevap
Bende öyleyim bu yüzden hiç yok kattedemiyorum
Oh bee rahatladım 😄 yalnız değilmişim
Evet ben varım 😅
Üzülme yol kat edebilirsin, sadece sporu biraz daha artırman gerek
Diyet yapıyorum diyorum ama 2 tabak mantı yedim
Asdfhj diyet yapıyorum dedim ve pasta yedim
Maşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?