Dövüş sporlarına şiddet diyenler başarı elde edilince paylaşım yapıyor. Bu normal mi?

Ben 32 yaşındayım 8 sene boks yaptım sayamayacagim kadar kafama darbe aldım. Beyin mr ayrıca röntgende çekildim gayet sağlıklıyım. Neyse konu bu değil ben anlamıyorum dövüş sporlarına şiddet vahşet diyorlar sonra uluslararası başarı gelince bu kişiler paylaşım yapıyor. Sen bu insanların verdiği emeğe yaptığı spora bilgisizce kötü eleştiriler getiriyorsun zerre destek vermeyip hakir görüyorsun sonra da başarısı ile paylaşım yapıp duyarlı insan pozları verip havalara giriyorsun. Bana hiç samimi gelmiyor ben bu sporu şiddet vahşet diye elestirsem sayet bu paylaşımları yapmazdım.
Dövüş sporlarına şiddet diyenler başarı elde edilince paylaşım yapıyor. Bu normal mi?
Cevapla