


Türk futbolunu, uluslararasında daha çok dikkat çekebilecek bir marka haline getirmeye yönelik böyle bir yenilik geliyor. Yeni sezona yeni bir logo, Lig kupası ve "Futbol Aşkına" Sloganıyla giriş yapıcağız. Siz bu yeniliği nasıl buldunuz?



Türk futbolunu, uluslararasında daha çok dikkat çekebilecek bir marka haline getirmeye yönelik böyle bir yenilik geliyor. Yeni sezona yeni bir logo, Lig kupası ve "Futbol Aşkına" Sloganıyla giriş yapıcağız. Siz bu yeniliği nasıl buldunuz?
Bunu görmüştüm anlamamıştım trendyol ne alaka o da varmış demek logo bir yerden alınma olmuş ama yine de güzel fena degil bunu bie de canva da yapmışlar herhalde
Cok kötü olmus kupanın altı uefa konferans kupası kupanın üstü sampiyonlar ligi euro 2024 kupası karısımı bir sey hadi kupaya iyi dedik bu logo ne sen 2. Lig amatör takım logosu mu yapıyorsun.
Yeni logo ve kupayı gerçekten beğendim. "Futbol Aşkına" sloganı da tam kalbimize dokunuyor. Futbolun coşkusunu ve tutkusunu mükemmel bir şekilde yansıtıyor. Logo, futbolcusunun sevincini ve taraftarın bağlılığını güzelce harmanlamış. Özellikle kupanın modern ve şık tasarımı gerçekten etkileyici. Bu yenilikler Süper Lig'i uluslararası arenada daha da dikkat çekici hale getirebilir. Bu tarz yenilikler hem futbolseverler için bir heyecan yaratır hem de ligin prestijini artırır. Umarım sezon boyunca heyecanlı maçlarla dolu bir yıl geçiririz! ⚽🏆❤️
Cevap
35Cevap
Fena durmuyor güzel gadası
Ben beğenmedim önceki daha güzeldi.
Sade ve anlamsız olmuş insan az biraz zevkli olur ne bu zevksizlik 🤦
Boş işlerde bugün tff kurulu galiba cocuklarına eğlence arıyordu malzemede bu
Kendi caplarin da birseyler yapmaya calisiyorlar iste. Su teknolojik hayatta bu kadar vasifsiz birsey olamaz
logo da kupa tasarımı da çok kötü ya. nasıl her seferinde bu kadar kötüsünü buluyorlar anlamıyorum.
inşallah kimsnein hakkı yenmez hak eden kazanır
Türk futbolu hürriyetini kazanamadıkça hiç bir yere gidemez.
Haber değeri yok. Kendi kendilerine logoya anlam yüklemişler. Ama kupa UCL'nin aynisi olmuş o iyi.
Hiç beğenmedim verin parayı ben daha iyi tasarım yaparım grafik bilgim olmamasına rağmen.
Anlamı nedir merak ettim onu da açıklasalar bari
Evet güzelmiş teşekkürler
Begenmedim ben yazı değiştirebilirlerdide eski logoya göre bunu begenmedim daha güzel bir logo yapabilirlerdi bence
Bu kadar kıvırmaya gerek yoktu :)
Yakışmış güzel görünüyor
Tasarıma giris ilk ders ödevi gibi.
Trent yola bak paraya para katiyor
İkisi de leş gibi olmuş
logo saçma, kupa güzel
Kurt yapsınlar 🙄
Ben beğenmedim. Ama GS lobisi çökerse Fenerbahçe şampiyon olur bu sene.
🩵💛🩵💛🩵💛🩵💛🩵💛
ikisi de kötü.
Güzel olmuş beğendim
Çok acemice oyun logosu gibi gerçekçi değil
Eh işte kdfj
Daha güzel olmuş
Güzel olmuş. 👏👏
Eskisi daha iyiymiş
Önceki daha iyi
Güzel
Berbat ötesi
kötü olmuş
İyi olmuş
Fena değil
Güzel olmuş
Boş yine
Ehh çok güzel olduğunu söyleyemeyeceğim
Önceki daha iyi
Çok saçma bir şey olmuş
Zenginlerin oyunuyla ilgilenmiyorum
Kalp mi yapmışlar. Çok ergence
Eski logo daha iyi
Kötü
Guzelll
Güzel
Eskisi daha güzel
Güzel olmuş
Güzel olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?