Adaletini... dünya bizim hakkımız olan maçı kaybettik şaka gibi dünden beri moralim bozuk?

Montella başta olmak üzere hakemler de yanlış yaptı

Adaletini... dünya bizim hakkımız olan maçı kaybettik şaka gibi dünden beri moralim bozuk?
Cevapla