Taciz e bile dur demeyen adalete kaldık yazık?

Bu akşam kız arkadaşımla birlikte yoldan karşıdan karşıya geçip aracıma binecektim. Tam o sırada bir araba yavaşlayip yanımıza doğru yanaştı ve durdu biz hızlandık kendi aracimiza doğru gidiyoruz yanımızda duran araçta 2 adam vardı ikiside 40-50 yaş arası ve sarhoşlar. Sonra bir anda çıkardı telefonu bizi video çekmeye başladı bacaklarımıza doğru çekmeye başladı bı taraftan çok güzelsiniz diyor bir taraftan öpücük atıyor bı taraftanda video çekip sapıkça konuşuyor ben olayı anlayınca napiyon lan sen terbiyesiz dedim buna doğru ilerledim o anki sinirle bu korktu kaçtı.

Ardından plakayı alıp karakola gittik. Polis memuruna bütün olayı anlattim memur şefini çağırdı ben de yardım edecekler sandım. Oysa ki şef gelir gelmez dedi ki boş ver kötü video değil ya kimse bu olay için uğraşmaz. Şok oldum. Nasıl yani resmen taciz edildik ve videomuzu çekti sapik sapik konuşarak ya bunu biryerde paylaşırsa dedim. Hala daha boş ver hicbirsey olmaz sende büyütme dedi başka muhabbetler açıp makaraya vurmaya başladı şimdi size soruyorum adaletin olduğuna hâlâ daha inanan kaldı mı?

Taciz e bile dur demeyen adalete kaldık yazık?
Cevapla