A milli takımda neden 1 tane bile doğulu yok?

Bakın algı yapmıyorum. Kürt demiyorum. Doğulu diyorum. 1 tane doğulu yok. Neden? Tesadüf mü bu?
A milli takımda neden 1 tane bile doğulu yok?
Cevapla