Bu fenerliler hadi neyse de bu jklilere ayar oluyorum.40-50 puan fark yemişsin ama GS a kafa tutmaya çalışıyor. Siz ki msiniz ki gs ya kafa tutuyorsunuz 😂🤣🤣
Kuşlar naber hasetten çatlıyor musunuz? Özellikle jkliler size soruyorum orada havalar nasıl bakalım?
1950ye kadar sadece 1 şampiyonlugu olup kendini büyük sanan gesemin kendini aklama çabası
0
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Dua et ki Dursun Özbek in kafası karışsın ve m. lca transferler yapsın yoksa bu sene de içerde dışarda büküleceksiniz yazık olacak size HAHAHAHA 😂
Soran
1 yıl
Bu arada büyüklük kimde belli ülkemizde Avrupa kupası olan tek takım belli, en çok taraftarı olan belli en çok kupası olan belli. Bunlara bakmadan hala en büyük GS değil mi diyorsunuz la? HAHAHA
Soran
1 yıl
Neyse siz büyük sizsiniz sanmaya devam edin gerçekler ortada zaten 😉
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
1950ye kadar sadece 1 şampiyonlugu olup kendini büyük sanan gesemin kendini aklama çabası
Dua et ki Dursun Özbek in kafası karışsın ve m. lca transferler yapsın yoksa bu sene de içerde dışarda büküleceksiniz yazık olacak size HAHAHAHA 😂
Bu arada büyüklük kimde belli ülkemizde Avrupa kupası olan tek takım belli, en çok taraftarı olan belli en çok kupası olan belli. Bunlara bakmadan hala en büyük GS değil mi diyorsunuz la? HAHAHA
Neyse siz büyük sizsiniz sanmaya devam edin gerçekler ortada zaten 😉
Galatasaray supersn
En Büyük Galatasaray ❤️💛