5 senedir boks yapan birini kücümseyip dayak yiyen kişiye ne söylemek istersiniz?

Şu an verilen cevapları ona okutacağım. Olay şu ben 30 yaşındayım 25 yaşımdan beri boks yapıyorum. Bu arkadaş beni küçümsüyor olum boksör dediğin 10 yaşında başlayacak en az 10 sene yapacak söyle böyle falan diye konuşuyordu. Ben sokakta yetiştim 3-5 sene boks yapmış adamı madara ederim falan diyordu. Neyse bununla iddiaya girdik boks kuralları içinde gerçek profesyonel ringde sadece 1 raund yani 3 dakika ayakta kalmasını kazanmasına gerek yok sadece raundu bitirmesini bunu yaparsa en kral yerde yemek tatlı ismarlayacagimi soyledim.. Kendisi 3 dakika bile olmadan henüz 2 . Dakikanın başlarında pes etti. Daha doğrusu yere eğilip kapandığı için ben sakatlık olmasın canı yanmasın diye daha fazla vurmadım o da kaybettiğini kabul etti. Olaydan çıkarılması gereken şu 2 senede yapsa 5 senede yapsa 10 senede yapsa yumruk yemeye darbe almaya alışmış bir insanla alışmamış bir insanın vücudu bir değildir onun gözü çabuk acır burnu acır karnı acır nefesi kesilir ama baya bir darbe aldıysanız artık alışırsınız heleki karşıdaki adam teknikten yoksun biriyse o yumruklar kolay kolay alışkın tecrübeli birinin canını acıtamaz.
5 senedir boks yapan birini kücümseyip dayak yiyen kişiye ne söylemek istersiniz?
Cevapla