Peki sana bir soru soracağım bazıları 2-3 tane vurunca dayak attı ya da yedi diyor sence dayak yemiş ya da atmış olmak için morluk şişlik vb. şeyler olması lazım değil mi yoksa 2-3 vuruş dayak atmak ya da yemek için yeterlimi
Ben küçükken biraz korkaktım bir oyun oynarken arkadaşımla tartıştım o zaman küçük olduğum için korktum ve koşarak kaçtım beni yakaladığında ayağıma 2-3 tane tekme attı ama bana hiç bir şey olmadı sence alttamı kalmış olurum yoksa dayak mı yemiş olurum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
15 yaşımdayken yemiştim 2 tane büyük adam tarafından. Sonra hiç dayak yemedim
Onlarda şerefsizlik yapmışlar adamlarsa kendi yaşlarındakilere ve teke tek etsinler
Evet sorma hem birisiyle kavga ederken konuşurken aniden vurmuştu karşılık verecekken arkadan geldiydi diğeri
Peki sana bir şey oldu mu
Yok 🤣
Kanka o zaman dayak yememişsinki dayak yemiş olman için sende hasar olması lazım büyük ihtimalle altta kalmışsın
😂😂
Birkaç tekme yedim 1 tane de yumruk xd Bana yumruk atanın da parmağı kırıldı şikayetçi oldu benden o zaman🤣
😂😂😂Kanka sen betondan mı yapıldın
Peki hiç hasar aldığın kavga oldumu
Profesyonel maç dışında olmadi
Kanka sen kick bokscu musun
evet
Amatör mü Profesyonel mi
Profesyonel
Toplam kaç maçın var kaç galibiyet kaç mağlubiyet
Profesyonelde 4 maç 3 galibiyetim 1 beraberliğim var
Çok iyi peki ismin Ahmet soyismin ne googleden bakıcağımda merak ettim
İsmim Ahmet değil kendimi ifşalamıyorum xd
Peki sana bir soru soracağım bazıları 2-3 tane vurunca dayak attı ya da yedi diyor sence dayak yemiş ya da atmış olmak için morluk şişlik vb. şeyler olması lazım değil mi yoksa 2-3 vuruş dayak atmak ya da yemek için yeterlimi
Karşındakinin ne yaptığına bağlı, ben 1 tane vururum bayıltirım önemli olan ne yapabildiğin
Mesela bana vurup hiç hasar veremediyse
Olsun maçlarda bu tarz vuruşlarda 3 vuruşa 1 puan veriyorlar mesela
Ben küçükken biraz korkaktım bir oyun oynarken arkadaşımla tartıştım o zaman küçük olduğum için korktum ve koşarak kaçtım beni yakaladığında ayağıma 2-3 tane tekme attı ama bana hiç bir şey olmadı sence alttamı kalmış olurum yoksa dayak mı yemiş olurum
Karşılık verememişsin, ondan dolayı korktuğun için altta kalmış sayılırsın
Ama dayak yemiş olmam değil mi bende senin gibi düşünüyorum şimdi olsa ağzıyla burnunu yer değiştirirdim
Aynen tabii ki
Peki sana göre ne olursa dayak yenmiş olur hasar olarak örnek morluk şişlik vb.
Dayak yemiş olmak için hasar olarak ne olması gerekir sence
Yemedim genelde sınırlı olduğum için hep dovdum
Tahmini kaç kavgan vardır
10-15 arası
Sen yedin mi
Ben hiç yemedim ama altta kaldım
Ama kişiden kişiye değişir dayak atma ya da yeme mesela sana göre ne olursa dayak atmış ya da yemis olur bana göre morluk şişlik vb. olursa
Yemedim kavga da etmedim çocukluk hariç
Yemedim