Valla ne bileyim yani ben mesela tekme yedim o tekmenin üzerine üzerime bir cisimle vuruldu cisim diyorum çünkü hangi cisim olduğunu hatırlamıyorum çanta falandı galiba bilmiyorum bir keresinde de kafama şişeyle vuruldu pet şişeydi neyseki cam olsaydı halim ne olurdu düşünemiyorum bir de terlikle dövüldüm oklavayla da dövüldüm falan biz de böyle bilmiyorum kısaca anlatmış oldum işte
Ha alet kullanmak tabi eğer bir kavgadaysan ve çıplak elle dövüşmen gerekiyorsa hileye girer de burada öyle bir durum yok o nedenle pek bir önemi yok hileymiş değilmiş
Onu ben bilemem ben kavgaya karışmadım hayatımda kavga diyebileceğim en fazla ortaokulda bir kızın saçından tutup sürüklemiştim bir de beden dersinde birine taş atmıştım o kadar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Dayak yedim de çok yedim hatta dövüldüm de hangi birini anlatayım
🤣🤣 Türkiyenin durumu peki sence dayak yemiş olmak için ne olması gerekir neyi dayak olarak sayarsın
Valla ne bileyim yani ben mesela tekme yedim o tekmenin üzerine üzerime bir cisimle vuruldu cisim diyorum çünkü hangi cisim olduğunu hatırlamıyorum çanta falandı galiba bilmiyorum bir keresinde de kafama şişeyle vuruldu pet şişeydi neyseki cam olsaydı halim ne olurdu düşünemiyorum bir de terlikle dövüldüm oklavayla da dövüldüm falan biz de böyle bilmiyorum kısaca anlatmış oldum işte
Maşallah sen her türlü dayağı yemişsin ama hileye giriyor madde kullanmak
Ha alet kullanmak tabi eğer bir kavgadaysan ve çıplak elle dövüşmen gerekiyorsa hileye girer de burada öyle bir durum yok o nedenle pek bir önemi yok hileymiş değilmiş
Peki sence kavgada dayak yemiş olmak için hasar şart mı yoksa hasar olmadanda dayak olur mu
Onu ben bilemem ben kavgaya karışmadım hayatımda kavga diyebileceğim en fazla ortaokulda bir kızın saçından tutup sürüklemiştim bir de beden dersinde birine taş atmıştım o kadar
Ve hasar değil ama morluklarım vardı dövüldükten sonra oluşan morluklar ya da ağrılar
Vay be az kavgaya karışmıssın yani hasar mı olmalı dayak yemiş olmak için ve biraz önce sorduğum kavgayı sence kim dövmüş olur
Tabi oğlum ben kavgaya karıştığım için dövülmedim ki sen kavga ettiğimi falan mı sandın annem o 😂
Yani dayak yemek demek birinin sana saldırması demek bence illa hasar almış olmak gerekmez sonuç olarak sana vurmuş dayak atmış olması yeterli
En azından ben böyle düşünüyorum benim fikrim bu
🤣🤣Aga be sence biraz önce sorduğum kavga sorusunda kim dövmüş olur
En azından ben böyle düşünüyorum
Yani dayak atan kimse o dövüyordur
Hımm anladım ama yavaş vurmalardan dayak olur mu sence yoksa bir kaç yumruktan mı olur
Valla orasını ben hiç bilemem hiç anlamam
Sana göre peki
Ama benim yediğim dayaklar bayağı sağlamdı onu biliyorum 🤣
🤣🤣Bencede oklavalar terlikler Maşallah havada uçuşuyor
Peki o yukarda sorduğum benim birisiyle ettiğim kavgada sence kim dövmüş olur
Bir bakarmısın o soruya
Sence
Yukarıda bir soru yok ki hangi sorudan bahsediyorsun yorumun ya kaldırılmış ya da yazdığını zannediyorsun
Ha dur gördüm şimdi bekle
yemedik abim
Şanslısın o zaman sana bir soru sence kavgada dayak yemiş olmak için ne olması gerekir neyi dayak olarak sayarsın
Ne yedim ne yedirdim
İyi şanslısın o zaman sana bir soru sence kavgada dayak yemiş olmak için ne olması gerekir neyi dayak olarak sayarsın
2 3 yumruk veya tokat yedimi kaçtıysam veya birileri kurtardıysa sayarım
Bencede onlar olabilirde iki tane yavaş tokattan olur mu veya sadece kaçmaktan mı olur yoksa kovalayıp 2-3 tane tekme felan atması dayağa girer reis
Bilmem olabilir
Hangisiden de olabilir iki tane sordumda
Yavaş tokadı bilmem ama kovalamak dayağa girer bence
Peki teşekkür ederim
Rica ederim