Gece 3.30 da Sirbistan ile oynayacaklar sizce kazanirlar mi?
Bence en az 4 set oynanir ve kazaniriz.
Bence en az 4 set oynanir ve kazaniriz.
Zorlanırlar ama kazanırlar
Sirbistan eksik galiba zorlanacaklarini zannetmiyorum
Son 3 sayi mac icin hadi bakalim :)
Cevap
4Cevap
kazanır
Geçen sene çok büyük bir başarı kazanmıştık. 2 kupa üst üste bir rekordu. Bu sene için bir şey diyemem. Geçen senenin yorgunluğu var biraz.
O nasil bi yorgunluktur ya 1 senede gecmemis 😁
Umarm alır
Mac 2 gun onceydi bayan 3-1 yebdik
Süper ya izlycem
Tekrarini izlersin🤣
Su an guneykore maci oynaniyoe onu izle
Hangi kanal
Trtspor 10 dk daha izle de mac bitecek zaten 3-0 olur
Tamam bakıyorm
Bakiyon mu 🤣🤣🤣 mac biteli 1 saat oldu
Bakamıyorum ama netten bakicam
Tekrarini izlersin artik🤣🤣🤣
Of ya evet kim kazandı bari
Kim kazanacak kizlar kazandi tabiki de 🤣
Noluyo bunlara ya kim kazanma büyüsü yaptı bunlara
Kizlar gayet basarili. Masallah nazar degmesin
epey dişli takım
Eksikleri var galiba iddaa oran vermemis hic bizimkiler zaten yenigor 2 sayi sonra mac bitiyor
sırbıstanda iyi işin açıkcası 3-2 biter
3-1 yeneriz insallah
Bilmiom
Niye bilmiyorsun
Gundemi takip et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar