A Milli Voleybol Takımımızın rakibi belli oldu. Sizce sonuç ne olur?

Çeyrek Finalde Polonya'yı 3-0 yenen Filenin Sultanları, yarı finalde Sırbistan ile karşılaşacak.

Sırbistan maçları çekişmeli geçen maçlar, sizce bu kez sonuç ne olur. Sırbistan'a karşı bazen şansımızın yaver gitmediği gerçeğine rağmen, ben zor da olsa bizimkilerin kazanacağını düşünüyorum.

Peki sizin bu konuda düşünceleriniz neler?
A Milli Voleybol Takımımızın rakibi belli oldu. Sizce sonuç ne olur?
A Milli Voleybol Takımımızın rakibi belli oldu. Sizce sonuç ne olur?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu da demek oluyor ki, artık oyuncu yetiştiremiyoruz ya da yetişenleri değerlendiremiyoruz. Ayrıca neden hep sabit teknik adamlarda bu kadar ısrar ediyoruz onu da anlamıyorum. Şenol Güneş gelmiş kaç yaşına, başka hoca yok mu? Genç oyuncularımız var bunlar neden hala kadroda değiller? Allah bize sabır versin ne deyim.
A Milli Voleybol Takımımızın rakibi belli oldu. Sizce sonuç ne olur?
Cevapla