
Spor yap, boş durma !

Spor yap, boş durma !
Yaparım tabiki de. Hatta bayramdan sonra başlamayı düşünüyorum. Normalde tatil başlar başlamaz başlayacaktım ama dizimi incittim. O yüzden önce bi doktora gideceğim.
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim ^^
😂😂😂😂😂yaaaa bu soruya gülmedim çünkü benim böyle bir vaktim yok ki ancak ders ders ders sonra ev temizliği kişisel bakimim git gel dışarı çık eve gel yemek uyku derken gün bitiyor 🥺🥺🥺
Aslında günde 15 20 dk bile ayrılabilir spora ama insan yorgun olunca içinden gelmiyor. 1.5 ay sonra bol bol vaktim olacak o zaman başlayacağım düzenli spora.
Boş vaktim olmasa da yaparım 🤓
Yesssss
Cevap
10Cevap
Mesguliyetlerimden en özeli yogadr
Yaparım hareketsiz kalınca sonra kötü oluyorum
Kötü derken?
Boş vaktim yok. Ama sabah 6da spor yapıyorum 🤷♀️
Çok iyi ne yapıyorsun?
Tabiki yapardım buna rağmen hafta 2 kez yapmaya çalışırım. Derslerden vakit mi kalıyor ki başka şeylere...
Boş vaktim yok, ama zamanlar olulturup spor yapıyorum…
Sınav varken bile yaptım. Önemli olan planlı programlı bir hayat yaşamak.
Şu an boş zaman buldum. Akşam akşam yapacağım.
Evet, spor yapıyorum. Kardiyo yerine şu sıralar yağmur altında yapılan yürüyüşler yeterli
Bir iki yil once her gun yapardim 20-30 dakika.
bence hayır ama yapacak daha eğlenceli şeyler var diye düşünüyorum
Boş vaktim pek olmuyor ama genelde bir şeylerden kısıp yine de idmana gidiyorum.
yapıyorum boş vakitlerimde
Yapmam sabah yapıyorum yeterince 😂
Üyeliğimi iptal ettim valla
Gotumuzu kaldırabilirsek yapacaz
Hayır yapacak daha eğlenceli şeyler var😅
Wargreymon ne alaka?
Yapardım
Ohooo her türlü
Yapıyorum hep
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?