Fenerbahçem cimbomu kendi kalesinde yenince ayrı bir tatlu oluyor zafer 💙💛🤣

Fenerbahçem cimbomu kendi kalesinde yenince ayrı bir tatlu oluyor zafer 💙💛🤣

Keyfimiz yerinde, 1o kişi ile koyduk :)))))
kimin büyük olduğunu gösterdik.
Yanağını okşatanlar federasyon başkanı, hakemleri, basını satın alabilirler ama sahada kimin büyük olduğunu gösterdik.
https://www.youtube.com/embed/DHbn298HxTg Cevap
3Cevap
10 kişiyle hem de isabetli şut çektirtmeden yenince çok güzel oldu :D
İyi bir maçtı ya
O yıldızlar ne lan Bayern Munih mi bu :d
😂cok iyi oldu
🩷🩷🌸🌸💛💙💛💙💛💙
Çok iyi 😎
Adam 🩷
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?