Yağız Sabuncuoğlu Fenerbahçe'nin yeni transferini duyurdu : Fenerbahçe ve Fatih Karagümrük, Levent Mercan transferi için bonuslarla birlikte 3 milyon euro karşılığında anlaşmaya vardı. Klüpler arası imza atıldı
Bana göre ligin en iyi sol beklerinden ferdi gidiyor zaten yerli lazımdı bir tane gese almadan almamız lazımdı çok şükür aldık
Fenerbahçe'ye hoş geldin levent mercan nasıl transfer sizce?
ferdi gidecekse levent mercan hamlesi doğru olabilir ama gitmiyorsa da hamle gene doğru levent-ferdi önlü arkalı bile oynanabilir zaman zaman ama asıl soru işaretim şu teknik direktör kesi değilken başkan bile kesin değilken bu hamle gereklimiydi ya da ismail kartal ve ali koç kesin olarak kalıyorda mı bu hamle yapıldı merak ediyorum
Ya şöyle bişey bu oyuncu kesin alınması lazımdı td danismadan alınabilecek bir oyuncuydu Yerli oyuncuya çok ihtiyaç vardı Bunu gs ye kaptırmamak için şimdiden almışlar İsmail kartal yine gider sezon sonu
Yok bu hata değil levent iyi bir oyuncu bizde daha gelişir Gerek irfan cani gerek ferdiyi biz her zman bu seviyedeyken aldık O zaman bu yatırımları yapmasaydik şimdik böyle değerli futbolculara sahip olur muyduk
Ama doğru konuşmak gerikirse arda elde tutulabilirdi mesela orta sahaya FRED degilde ondan daha genç biri alinabilirdi örnek veriyorum sol açik ve forvetler kesinlikle verim alınmiyor en az iki sağlam stoper ihtiyaç var ama elimizdekiler cok kötü bak sana bütün sezon boyunca okadar maç kazan sonra bı an dibe çekilmek sence insanın zoruna gitmiyormu
FRED çok iyi bir transfer bu işin genci yaşlısı yok iyi oynasın yeter Ardada kendisi gitmek istedi Realle yarışabilecek güçte değiliz Oyuncu kalitemiz gayet yerinde ama işte teknik direktör berbat olunca hepsi boşa gidiyor