Spor Fenerbahçe'nin yeni sezon formaları tanıtıldı. Alacak mısınız? beyazforma Takip Et Xper 4 Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Fiyatı 629 TL. Armaların üzerinde 5 yıldız yok. Alınır mı? Fenerbahçe'nin yeni sezon formaları tanıtıldı. Alacak mısınız? Cevapla Fiyat Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Spor konusunda 20,4b cevap paylaştı. Almayacağım 0 0 Yorumla
TauredKraliçesi Takip Et FenomenGuru Yaş: 25 +1 yıl Almak isterdim fakat yıldızsız forma almak istemiyorum canım. 0 0 Yorumla
sevdayadahil Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Yolunmuş kanarya tüyleri 🪶 en ince formayı yapmışlar bu zamana kadar ve 630 TL ha. Ayrıca 5 diye saçmalarında 3 den de olundu 🤣🤣 0 0 Yorumla
Tamtakır___Kurubakır Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aç adam da gidip almasın bu fiyata bir zahmet.Zengin her türlü zenginleşme derdinde arkadaş bu fiyat nedir yahu. 0 0 Yorumla
deadalus Takip Et Master Yaş: 38 , eic 50% +1 yıl Bi şu köyü forma idare eder çubukluya ne yapsan çubuklu işte ortadaki de tüy dökme mevsimi gelmiş gibi o ne öyle Ben beğenmedim 0 0 Yorumla
Severance Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Sırtı olmayan formalardan almayı seneler evvel almayı bıraktım. Parçalıdan devam ben, fenerliler de retro çubuklu devam. 0 0 Yorumla
trysomething Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Herkes alamasın diye yapmışlar herhalde tebrik ediyorum 0 0 Yorumla
varus55 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 38% +1 yıl Spor konusunda 1,3b cevap paylaştı. feneri tutmak bile utanc bence bir de formasini alacaklara ayri acirim 0 0 Yorumla
SporcuMan18013 Takip Et Master Yaş: 110 , eic 99% +1 yıl Fenerbahçeli değilim bu yüzden almayacağım. 0 0 Yorumla
Ozanca32 Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Mercan yokuşunda spor malzemesi satan bir ağabeyim var oradan alırım diyim 🤣 0 3 Yorumla Powermen +1 yıl Bize de ayarla belli olmasın çakma olduğu 😂 Yorumla Ozanca32 +1 yıl Yok yok belli olmuyor 😃 Yorumla Powermen +1 yıl 🤪🤪🤪 Yorumla
uzak21durun Takip Et Master Yaş: 31 , eic 63% +1 yıl Evet kesinlikle alacağım. Ama formaları begenmedim dürüst olmak gerekirse. 0 0 Yorumla
Rookie_99 Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Çubukluyu beğendim. Uzun zaman sonra farklı bir çubuklu yapmışlar. Diğer ikisi güzel değil. 0 0 Yorumla
Powermen Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Diğer sezon geliyor yıldızlar alacağım çubuklu veya beyaz olanı 0 0 Yorumla
Ankakuşu3445 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Fenerli değilim açıkçası bir sezon için alınmasını mantıklı bulmuyorum. Tercih meselesi tabiki 0 0 Yorumla
Necro12345 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Fenerbahceli değilim.Formayla işim olmaz. 0 0 Yorumla
Casanova1donsuz Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 95% +1 yıl 😂hanı 5 yıldızlı olacaktı. 0 2 Yorumla essearaa +1 yıl O da olacak yahu az sabır... Yorumla Casanova1donsuz +1 yıl @essearaa olma 😂😂banane hem ederlerse ceza yeme durumu da var 😂kendileri düşünsün Yorumla
gecekusum3434 Takip Et Master Yaş: 54 , eic 88% +1 yıl Spor konusunda 351 cevap paylaştı. Beş ***** yıldızlı ya ondan pahalıdır 🤣🤣 0 0 Yorumla
Gokhan_1907 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Almam tabiki de. Ne kadar pahalı ya 🤦🤦🤦🤦🤦 1 1 Yorumla Powermen +1 yıl Ucuz ne var ki şimdi geçen sezonun 285 şu an ve 350 binden fazla satıldı bu sezonkiler de en az 220 bini görür Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Almayacağım
Almak isterdim fakat yıldızsız forma almak istemiyorum canım.
Yolunmuş kanarya tüyleri 🪶 en ince formayı yapmışlar bu zamana kadar ve 630 TL ha. Ayrıca 5 diye saçmalarında 3 den de olundu 🤣🤣
Aç adam da gidip almasın bu fiyata bir zahmet.
Zengin her türlü zenginleşme derdinde arkadaş bu fiyat nedir yahu.
Bi şu köyü forma idare eder çubukluya ne yapsan çubuklu işte ortadaki de tüy dökme mevsimi gelmiş gibi o ne öyle
Ben beğenmedim
Sırtı olmayan formalardan almayı seneler evvel almayı bıraktım. Parçalıdan devam ben, fenerliler de retro çubuklu devam.
Herkes alamasın diye yapmışlar herhalde tebrik ediyorum
feneri tutmak bile utanc bence bir de formasini alacaklara ayri acirim
Fenerbahçeli değilim bu yüzden almayacağım.
Mercan yokuşunda spor malzemesi satan bir ağabeyim var oradan alırım diyim 🤣
Bize de ayarla belli olmasın çakma olduğu 😂
Yok yok belli olmuyor 😃
🤪🤪🤪
Evet kesinlikle alacağım. Ama formaları begenmedim dürüst olmak gerekirse.
Çubukluyu beğendim. Uzun zaman sonra farklı bir çubuklu yapmışlar. Diğer ikisi güzel değil.
Diğer sezon geliyor yıldızlar alacağım çubuklu veya beyaz olanı
Fenerli değilim açıkçası bir sezon için alınmasını mantıklı bulmuyorum. Tercih meselesi tabiki
#çubuklusevdalısıyız alınır alınır
kus tuyu mu o daha neler
Fenerbahceli değilim.
Formayla işim olmaz.
Eski fanatikligim kalmadi
😂hanı 5 yıldızlı olacaktı.
O da olacak yahu az sabır...
@essearaa olma 😂😂banane hem ederlerse ceza yeme durumu da var 😂kendileri düşünsün
Beş ***** yıldızlı ya ondan pahalıdır 🤣🤣
Alırız bir çubuklu
Almam tabiki de. Ne kadar pahalı ya 🤦🤦🤦🤦🤦
Ucuz ne var ki şimdi geçen sezonun 285 şu an ve 350 binden fazla satıldı bu sezonkiler de en az 220 bini görür
Almam
Gereksiz buluyorum
Niye alıyımxd
Laciyi alacağım
alınmaz
Çubukluyu beğendim 😉
3. forma güzelmiş
Pahalı
Lacivert kareli
forma bir bana mı guzel geldi
Alınmaz
Almam
Güzel olmuş
öğğhhh
Bedava olsa almam