Çubuklu forma olmazsa olmaz bir klasik. Onu ayrı tutarsak, sarı ve yeşil formaları beğendiniz mi? Sarı forma, polo yaka olarak dizayn edilmiş ve düz sarı renk olduğu için, bana bir futbol takımı forması izlenimi vermedi. Formadan çok, günlük hayatta giyilen polo tshirtlerden ilk bakışta, detaylar dışında bir fark yok. Geçen sezonki lacivert ve beyaz formalar daha iyiydi. Siz ne düşünüyorsunuz?
Çubuklu
Yeşil
Sarı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Fenerbahçe'nin yeni sezon formalarını beğendiniz mi? Hangisini beğendiniz?
kardeş en iyisi çubuklu o tartışılmaz da şu diğer iki formayı bn ha orijinalini almisim ha mağazadan ne fark eder? rezillik bu kardeş şu iki foto aslında adidasin bizimle ne kadar dalga geçtiğinin işareti. yani düşüne düşüne sade bir formamı buldular? mavi forma yeşil forma birde sari forma yani üzerine bir sekil sukul yapın qurban olim bune sanki gidip mağazadan alıp getirmişler. zamanında hatırlayanlar bilir o formanin uzerinde kadıköy stadının olduğu sade bir sariya yakin bir forma vardı buna bin ceker yemin ediyorum.
Bir Beşiktaşlı olarak sarı formanızı beğendim... yeşil forma bozar bence takımla pek alakası yok.. çubuklu zaten 3 büyüklerin kronik sevdası vazgeçilmezi hayırlı olsun sizlere...
bunu böyle görme maçta gör. bence harika bir ilgi. çekici bir forma. fenerin sarı tribün olayı çok güzel bu formayı belkide sırf onun için tasarlamak istedilrr.
Çubuklu zaten vazgeçilmez aşkımız ❤Yeşil ve sarı da farklı ve guzel olmus bence zaten üzerinde Fenerbahçe arması olan hersey çok güzeldir özellikle sarıya bayıldım 💙💛
Hepsi kötü bence.. Taraftarı yolunacak kaz mantığı ile gören kötü kulüp yönetiminden dolayı asla da almam artık.. Alacaksam da kopya ürün alırım gıcıklık olsun diye.