Fenerbahçe'nin yeni sezon formalarını beğendiniz mi? Hangisini beğendiniz?

Çubuklu forma olmazsa olmaz bir klasik. Onu ayrı tutarsak, sarı ve yeşil formaları beğendiniz mi? Sarı forma, polo yaka olarak dizayn edilmiş ve düz sarı renk olduğu için, bana bir futbol takımı forması izlenimi vermedi. Formadan çok, günlük hayatta giyilen polo tshirtlerden ilk bakışta, detaylar dışında bir fark yok. Geçen sezonki lacivert ve beyaz formalar daha iyiydi. Siz ne düşünüyorsunuz?
Fenerbahçe'nin yeni sezon formalarını beğendiniz mi? Hangisini beğendiniz?
Fenerbahçe'nin yeni sezon formalarını beğendiniz mi? Hangisini beğendiniz?
Fenerbahçe'nin yeni sezon formalarını beğendiniz mi? Hangisini beğendiniz?





Çubuklu
Yeşil
Sarı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Fenerbahçe'nin yeni sezon formalarını beğendiniz mi? Hangisini beğendiniz?
Cevapla