
Spor yapan fit olan kadınlar her zaman güzel midir 🤔
#Spor
Bence öyleler 😍

Spor yapan fit olan kadınlar her zaman güzel midir 🤔
#Spor
Bence öyleler 😍
Yoo, her zaman güzel değiller. Güzellik fit bir vücut demek değildir sadece. Hatta bedeni on numero ama güzellikten çok uzak kadınlar var. Bazısının vücudu maalesef o kadar spora rağmen bile itici gelebiliyor, erkeksi bir görüntüye kadar gidiyor göğüsler ufacık kalıyor falan, abartmamak lazım.
Yakışır kuzuma :D
Yani genel olarak zaten güzel olmak için böyle yapıyorlar ama Kişinin güzelliği, çekiciliği ve fiziği tamamen kişisel bir görüştür ve herkesin farklı tercihleri olabilir.
Cevap
10Cevap
Evet bu genelleme olarak bakacak olursak kendini düşünen kadın kilo dengesini korumaya çalışır. Kendi için adım atmış bir birey her saman 1-0 öndedir
Güzellik göreceli, daha sağlıklı oldukları kesin ama.
Her zaman güzel değiller. Örnek abartı derece kas yapan hemcınslerim.
Abartı derece olmadığı sürece bence de güzel olunuyor
Güzellik görecelidir. Belki vücutları iyidir ama yüz güzelliği diye bir şey de var.
Spor yapan kadın kendine bakan kadındır bence ve göze hoş gelebilir
Güzel olmayabilir ama çekicidir
Insan sadece spor yapınca mı fit olur
Düzenli ilişki de fit kalmanı sağlar
2 günde 1 hard seks her derde devaaaa
Evet, vücut sıkı oluyor, özgüveni artırıyor.
Seksi ve özgüvenli
Alakası olduğunu çok düşünmüyorum
Her zaman diye bir genelleme doğru değil.
İstisnalar dışında pek değillerdir
Evet güzeldir
Hepsi böyle olmuyorrr
Ego kasarlar ondan yalnız olurlar
Hayır
Yoo bn baliketliyom sporun s sini yapmıyorm
Kesinlikle evet
Hayır bence
Fiziği güzeldir.
Hepsi böyle değil :)
Güzeldir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?