Selamlar meditasyon ve şifalanma teknikleri kullanıyorum ve vücudumda bir iz çıktı kendiliğinden. Fikri olan varsa fotoyu bıraktım?

Selamlar meditasyon ve şifalanma teknikleri kullanıyorum ve vücudumda bir iz çıktı kendiliğinden. Fikri olan varsa fotoyu bıraktım?
Selamlar meditasyon ve şifalanma teknikleri kullanıyorum ve vücudumda bir iz çıktı kendiliğinden. Fikri olan varsa fotoyu bıraktım?
Cevapla