
Öncelikle belirtmek isterim ki acı çekmiyorum ama mikrop kapması ya da sonradan açılması Can sıkıcı bir durum.
Ne iyi gelir tavsiyelerinizi bekliyorum ve bu yaklaşık 2 saat süren bir çalışma sonucu oluştu

Öncelikle belirtmek isterim ki acı çekmiyorum ama mikrop kapması ya da sonradan açılması Can sıkıcı bir durum.
Ne iyi gelir tavsiyelerinizi bekliyorum ve bu yaklaşık 2 saat süren bir çalışma sonucu oluştu
Öncelikle bir müddet ellerini dinlendirmen gerekiyor yani bir müddet o sporu yapmayacaksın, daha sonra pansuman yapacaksın bundan bölgeye buz uygulayacaksın. Ancak ciddi bir yaralanma veya devam eden bir sıkıntı yaşıyorsan doktora başvuru yapmanda fayda var.
Kremler sürerek geçer ama zamanla oralar aşınarak daha güçlü deri oluşuyor. Deri güçlendiği zaman bir daha aynı olma ihtimali yok. Boks sargısı kullanmıyorsun sanırım.
Amacım mümkün olduğunca sinirlerin ölmesi ve güçlü bir deri , bu sebeple yaptığımız çalışma dışında bandaj kullanıyorum.
Sadece alışma sürecini hızlandırmak istedim tahmin edebileceğiniz gibi
Dikkatli olun mikrop kapmaması için. İyi çalışmalar :)
Teşekkürler sık sık yıkıyor, ve tavsiyenize uyuyorum
Cevap
4Cevap
boşuna boks yapıyonuz sokakta yine yiyeceksin dayağa :D
Boksu sokakta kavga etmek için yapıldığını bilmiyordum.🤣
Bu arada oldukça etkili oluyor
Eczaneye gidip durumu anlatsan belki krem falan verirler
Hmm bunu yapay zekaya soracağım sanırım. Evde bir ton merhem var
Nee yabaay
Yani sen bilirsin ama eczacı daha iyi bilir
Zekâ yapayi
Soyulma olmuş iltihap kapma riskine karşı, sargılamalısınız.
Bunun için boksla uğraşmaya gerek yok krem sür hızlı iyileşir derin kalkmış sadece
Bandaj sarman gerekiyordu
Kantaron yagi sur iyi gelir hem de dezenfekte eder
Eczaneden mavi hametan al. Super bir sey
Bephanthen sür geçer
Krem ile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?