Zonguldak'a Melissa Vargas'ın heykeli dikildi. Nasıl buldunuz?
Zonguldak'a Melissa Vargas'ın heykeli dikildi. pic.twitter.com/IvxW31KMao
— BPT (@bpthaber) March 8, 2024
Zonguldak'a Melissa Vargas'ın heykeli dikildi. Nasıl buldunuz?
Zonguldak'a Melissa Vargas'ın heykeli dikildi. pic.twitter.com/IvxW31KMao
— BPT (@bpthaber) March 8, 2024
Heykel güzel olmuş Allah için beğendim. Ama kendisi çok fazla abartılıyor dünyanın en iyi pasor caprazi bile değil kendisi yanlış anlamayın kucumsemiyorum senelerdir milli voleybolcularin maçlarına gidip onlarla fotoğraf çektirmiş biri olarak kendisi çok çok iyi değil ha çok mu kötü hayır ama Vargas ta sadece smaç servis ve hücum var defans ve blok yapma yok habire bloklara takılıyor zaten geçen Fenerbahce Vakıf maçındada hep blok ve 2 kere mi ne servisi dışarı attı
Cidden merak ediyorum; ne alaka? Şöyle bir baktım haberine ve hiç şaşırmadım niyeyse. Malum kesimin en iyi anladığı pardon tek yaptığı iştir zaten heykel dikmek.
Cevap
41Cevap
Pek ona benzememiş sanki gadası
Ne kadar garip bir milletiz biz nerde bi heykel sanat varsa gereksiz işler partisi chp diyoruz halbuki zonguldak akp de
Çaycuma'ya dikilmiş, CHP belediyesi. Şaşmaz sen rahat ol
Nereye dikildiginden haberim yok sadece cevaplar zonguldak diye attım çayı da cuması da beni. baglamiyorda sizi. neden. niye rahatsız ediyor onu çözemiyorum
CHP'lilerin diktiğini belirtiyorum, AKP yazmışsın ya oraya hani yanlışı düzeltelim birilerine ekmek çıkmasın
Sal gitsin sonuç olarak kimin ne. diktigin önemi. yok kadınlar gününde bi. heykel dikmişler enflasyon inmiyor bari. heykel dikmişler iste
Ne alaka yani görende vatanı kurtardı sanacak altı üstü bir voleybolcu ülkesinde boş beleş biriydi Türkiyede ünlü oldu parayı buldu vatandaşlık aldı. Heykeli dikilecek onca insan varken gereksiz olmuş
Gerek eda erdem, gerek melissa vargas heykelleri hiç tatmin edici olmamış. Daha çok orta çağ'dan kalma antika işçilik gibi yapılmış. Daha renkli olabilirdi. Metal levhadan yapmak çok anlamsız olmuş. Bal mumu olsaydı daha iyi ve güzel olurdu. Bunlar çok yavan duruyor
Lut kavminden birinin putunu diktiler demek. İşte akepe dönemi bu.
Her yere kadın sporcular ve heykeli dikilir oldu bu ne 😄
Melisa Vargas’a kadar ne insanlar var bu ülkede değeri bilinmeyen.
Saçma tabii ki de şu heykel muhabbeti çok sıkıntılı
Melissa tamam da Zonguldak ne alaka kömür şehri diyemi
Parayı nasıl çarçur etsek diye düşünen belediyenin işi
Zonguldak ne alaka Malatya daha mantıklı olurdu sonuçta kendi memleketi 😇
Chpnin heykelden baska birsey yaptigi yok
Ülkedeki mültecilerin heykeli dikiliyor güzelleştirmeler bu ülkenin sonunu getirdi
Bizim ülkenin de putperestliği bitmedi
maalesef bitmiyor
Peygamber efendimi putalri kaldırmıştı.
CHP ve heykelleri. Asla son bulmayacak
Heykelist bunlar abisi kanlarında var putperestlik benzeri olmak
@siyahatlıasilprenses putcu zihniyet
Gereksiz diye düşünüyorum.
Ne alaka, ne saçma bişey?
Heykel güzel ama renkli olabilirdi
Ne alaka Zonguldaklı mıymış 😂😂
güzel olmuş gerçekten
Edanınkinden iyi dkxnd
Malatya daha mantılıydı oysaki
Geç bile kalındı, çok seviyorum
Geç bile mi kalındı erken yaptılar
Bak siz voleybolu yeni yeni izliyorsunuz galiba ben eski voleybolcu ve 9 senedir milli voleybolcularin maçlarını izleyen ve zamanında kendilerinin maçlarını oynandığı yere gidip onlara hediye götürmüş olarak soyliyim
Vargas sadece serviste ve hücumda iyi ne defans var kendisinde ne blok geçenlerde 2 3 kere servisi kaçırdı ve hep blok yedi Vakıf Fenerbahce maçında ve dünyanın en iyi voleybol milli Takımı Sırbistan tarafından reddedildi kendisi
Vargas in mevkii pasor çaprazi. Pasor caprazi hem defans hem blok yapmalı
Ki bahsettigim gibi geçenlerde Vakıf Fenerbahce maçı sonunda Vargasin antrenörü bile söyledi bugün Vargasin performansını beğenmedim dedi daha iyi çalışması gerekiyor dedi zaten
Fongorl ☺
Vargas i Sırbistan kabul etseydi dermiydin acaba onu çok seviyorum diye jdjdjdjdjdbdh
Ki Vargas geçemez zaten 16 yaşındayken bir maçta diskalifiye edilmiş Sırbistan milli takımı bu konuda hassastır
Vargas kim Boskovici geçmek kim Boskovici geçebilmesi için defans ve blok yapması şart
Boskovic hala dünyanın en iyi pasor çaprazi.
Bilmemek değil öğrenmemek ayıptır
Sorabilirsin gerçekten belkide sorup öğrenmek istediğin kişi ile fotoğraf çektirmiş bile olabilirim ksjjsjsjs
İnsanların özel hayatlarından bahsetmek istemem değiller ki bak dediğim gibi Eda Erdemi 2 kez canlı gördüm yanımda imza atıyordu
Sanırım hayır bak sanırım dedim bilmiyorum bunu
Kesin bunun faturasını da bay özgür e keserler.
Melisa ordan mı çıkmış
Çok güzel olmuş tebrik ederim Melissa Vargası 💛💙
Harika olmuş 🙂🙂
Büyük iskender gibi maşallah
Hiç umrumda değil
İşimiz gücümüz heykel zaten
Zonguldak ne alaka malatya liyim diyordu
CHP belediyesinin en büyük hizmeti heykel 😂😂
zonguldak niye uzerine alinmiss
Harikaa 👏👏👏👏👏👏
Bir o kaldı çok saçma
kötü lgbtciler
Caiz değil
Eda Erdem'in heykeli korkutucu olmuştu
Alakasız
Çok güzel olmuş 🥰
Ne alaka
ne alaka
Malatya olmalıydı
Güzel olmuş
Zonguldak ne alaka
Güzel olmuş darısı başıma
o kimmis ki akjsdjsj
Gereksiz
iyi olmus
gerek yoktu bence
Abartı
İyi.
Dünya görmemiş 3. Dünya ülkesi mi burası?
İyi.
Çok iyi
Şaka
İyi yapmışlar..
Abartılıyor
Aynen Tijana Boskovic dünyanın en iyi pasor çaprazi
Vargas sadece smaç servis te iyi ve hücumda defans ve blok yapamıyor ve habire blok yiyor zaten
Geçtiğimiz Fenerbahce Vakifbank maçında hep blok yedi
Saçma sapan işler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?