Cumhuriyetin 100. yıl dönümü ve Beşiktaşın 120. yıl dönümü anısına Mimar Sinan Üniversitesi Heykel Bölümü Başkanı Bülent Çınar’a bir kartal heykeli yaptırıldı. İskele meydanına konan bu heykeli nasıl buldunuz?

Cumhuriyetin 100. yıl dönümü ve Beşiktaşın 120. yıl dönümü anısına Mimar Sinan Üniversitesi Heykel Bölümü Başkanı Bülent Çınar’a bir kartal heykeli yaptırıldı. İskele meydanına konan bu heykeli nasıl buldunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Ben güzel buldum oldukça
Bizim halk bunu begenmez bunye bunlara alisik😂
😁😁😁
Oğlum kırk kere dedik türküler heykel falan yapmasın. Ne len bu karga falan olmuş
Beşiktaşı sürdüm daşlığa, soxam böyle kartala bu ne olm.
Berbat bence daha gerçekçi olsaydı keşke bu ne ya kartala bile benzemiyor
Daha düzgün bir şey yapılabilirdi. Fazla uçuk olmuş
Kartalı anlayana kadar telefona tur attırdım n’aptılar sana kartalım
Emeği geçenlerin eline sağlık. BEŞİKTAŞ'a dair her şey muhteşemdir zaten.
Boşa masraf. Bunu yapacaklarına iyi bir stoper alsalar ya.
Berbat olmuş. Çarşıdaki Kartal heykeli bin kat iyi bundan. Cidden rezalet ya. Heme kaldırılmalı
Hiç beğenmedim kartalada benzemiyor
Biraz ejderhaya benzemiş ama güzel bence...
Yav olum ajsjs aşırı komik 😂
Sümsük kuşuna benzemiş
Yapay zeka ile yaptı herhalde
Her yeri kartal olsa ne yazar.. Aslan onu gölgede bırakır :))
ıy tripofobi düşmanı😑
Angut kuşuna daha çok benzemiş
Çok saçma ya benzemio bile
çok kötü ve iğrenç olmuş
Arkadaş bir yönetimin her eylemimi berbat olur
Kartal hariç herşeye benziyor maşallah.
Sorry ama b*k gibi
Beşiktaşlıyım da b. k gibi olmuş
Daha berbat olamazdı tebrikler 😂😂
Besinlerin oksitlenmiş kalıntısı gibi
Kartaldan başka her şeye benzemiş
Transformers filmine mi özenmişler awk bu ne böyle
Minecraft üzerinden yapılmış gibi
Emeği geçenlere teşekkürler gerçekten güzel
Pink Floyd yeni albümünde kullanabilir
Olmamış bu ne be
Kartalın başı nerde. O nasıl baştır
Güzelim kartal ne hallere geldin
gayet guzel uçuyor mu kartal?
Su borularından yapılmış gibi. Çok kötü
Pek beğenemedim
o ne lan
Kartaldan ziyade akbaba gibi olmuş
İyii
beğenmedim
Güzel değil
Kartala hiç benzememiş
Kartalın sıçma pozisyonu.
Berbat
Beğenmedim.
Begeenmedim
çok güzelmişş
Kelaynak gibi
rezillik
Harika🦅🦅🦅🦅🦅
Çok güzel
Digimon gibi olmuş
😍😍😍 beşiktaşk
Olmamış
karga
Karga gibi olmuş 😂
Garip
Kötü ya