Birden fazla erkeği idare eden kızlar

eskiden bayanlar ayaklanırdı tek eşlilik tek eşlilik diye şimdi tam tersine döndü artık bayanlarımız veya kızlarımız birden çok erkeği idare ediyor cep telefonunda bir kaç erkek msn de birkaç tane sosyal hayatta bir tane okulda bir tane Allah gözünü doyursun diger kızlara erkek kalmadı zaten nufusumuzda kadınların oranı fazla bu gibi kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz bu erkelerden birisi oldugunuz düşünün ne hissedersiniz
Birden fazla erkeği idare eden kızlar
Cevapla