
Sabah sporu seviyorum ama işden sonra gidiyorum hıgjkgbkkb

Sabah sporu seviyorum ama işden sonra gidiyorum hıgjkgbkkb
Yapmaya vaktim olmuyor geç evde oluyorum o saatten sonrada dinlenmek istiyorum sadece
Sabahları pek vaktim olmadığı için akşamları yapıyorum birazcık 😬
Cevap
5Cevap
Ben düzenli spor yapıyorum tabi ki de
Nasil bir işte calistiğima bagli hep oturuyosam isten sonra yapardim hareketli bir işse hic yapmam 😅
Hep bu oşten sonra spora gidenlere özenmişimdir. La ben yürüyemiyom😂😂😂
İşten önce sonrasında benim için önemi yok kafama göre takılıyorum
Yapmıyorum geç yatıp erken kalıyor sporu akşama bırakıyorum.
Işe başlarsam gelecekten düşünürüm 🙃🤗🤗
Evde yoga yaparm
Yok ya işe zor gidiyorum
Bazen
Yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar