Spora gider, fizik yapar, dövüş sporlarıyla uğraşır, kendini güçlendirir, artık yanında parasını yiyip sömüren bir kadın olmadığı için daha iyi para kazanır ve arabasını çok daha iyisiyle değiştirir, esc gider bdsm yapar...
Fitness hocalığı yaparken çok geliyordu böyle tipler 😊
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
evet hemde nasıl, şu an daha mutluyum lan 😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Spor bir kaybın acısını hafifletmek için yapılmamalı kişi sağlığını korumak için yapmalı diye düşünüyorum fakat mental olarak da güçlendirdiği için bazı erkekler spor yolu ile kendini rahatlatbiliyor ayrıca güzel de bir kazanım denilebilir.