Bir erkeğin sporu takıntı haline getirmesi, tuttuğu takımı benimsemesi, aşk yaşamada sizin için sorun olur mu?
Evet bu bir sorun
Hayır sorun değil.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Kızlar sever
Sağlıklı bir yaşam için spor yaptiysa o kabulümüzdur. Tabii olimpiyat sporcusu gibi kas yumağı olanlar itici görünüyor
Olimpiyat sporcusu itici olur mu hiç ya hiçbiri evde kalmıyor valla milli güreşçimiz Macar kızla evlendi sen düşün Taha Akgül olması lazım.
Ben 118,5 kilodan 100 kiloya düştüm spor yapmasam imkansız düşmem ve ben evde spor yaparak zayıfladım. Şimdi bedava diyetisyen hizmeti sağlıyor belediyemiz ona gidiyorum ve memnunum diyetisyenimden.
Bahane arama hayatta Pınar protein reklamı gibi oldu da neyse😂😂😂
Spor güzel bir şey ama abartmamak lazım abartıldığında hoş olmuyor abartanların da normal olduğunu düşünmüyorum
iticilikle alakası yok, bi insan yanlız ise sadece işi ve sporuyla ilgileniyorsa bu iticilikmi olması lazım
Hayır bir sorun göremiyorum ne güzel işte en azından uğraştığı bir şey var diğer erkekler gibi aldatmaya falan koşmuyor
neden? spor yapmayanlar aldatmaya mı meyilli oluyor?
Öyle demek istemedim ama yarısı öyle %96 kısmı daha doğrusu %4 kısım benim gibi aldatmayı düşünmeyenler ile dolu ben sporu seven biriyim sen değilsin ama yine de helal olsun kaderimiz de ki insanı bekleyip duruyoruz ne zaman gelecek Allah bilir
bende %4'lük kısımda olabilirim ama erkekler ile samimi olan kızlardan nefret ederim. hayatında birisi var ise onla beraber olacaksın yoksa kimse ile içli dışlı olmayacaksın o kadar. kadın erkek fark etmez
Aynen öyle doğru söylüyorsun
Fit olması yeterli ya, önür türlü gerçekten çok itici balon gibi gözüküyor. Kaslı olmasına gerek bile yok boy kilo endeksi orantılı olsun yeterli bence.
Ablam soruyu yanlış anladım sanırım :d
ay takıntı diyince soru detayını okumadan şu yarışma için hazırlanan dev balon adamlar geldi aklıma o yüzden öyle cevapladım. Tuttuğu takım + spor takıntısı yaşıtım bir erkeğin aşk hayatı için hiç hayra alamet değil, kesinlikle👎
Kendini mutlu hissediyorsa spor yapan kimlere itici geldigini umursamaz ne düşündükleri ile ilgilenmez.
Yani tabii ki sporu sağlık için yapabiliriz hareket etmek önemlidir ama sırf karıya kıza güzel görüneyim diye saçma sapan kas yapanlar itici geliyor
Ben iticimiyim şimdi?
Herkes beğenecek diye bir kuralı yok bana kötü olan başkasına iyi olabilir
Yok ben karı kız için yapıyorum:)
O zaman dostum sağlıklı görünmek için yapıyorsan diyecek bir şeyim yok ,,☺️ ama o protein tozlarından falan uzak dur ne olur ne olmaz
Herşeyin fazlası itici… özellikle de öyle biri aşırı kaslıdır diye düşünüyorum… evet itici benim için…
Seviyordur yapar itici bir durum yok kendi hayatı kendi vücudu
Hayır sorun değil şahsen sevgilimle maça gitmek çok istiyorum spor yapmak
Belli bir dönem takıntı yapmazsa işi zor zaten
Her şeyin fazlasının zarar olduğuna inanıyorum
kusura bakmayın da takıntı haline getirmeyen yapamaz zaten
Evet
Kendi fitnessını takıntı haline getirirse sürekli spor koşu yüzme
Okey ama takım hayır
ay evet şişme balon oluyolar oysa bilseler ne kadar itici olduklarını
Benim kollarımın büyüklüğüne ve omuzlarımın genişlğine laf eden ama kilo veremeyiip selülitleriyle dışarda tayt giyip gezen kızın bu soru hakkında yorum yapmasına ne diyeceğiz peki? :D
Her şey ölçüsünde güzel spor bile abartılırsa hoş değil
bu adamınki gibi olsa yeter, fazlası şişman ve çirkin gösteriyor.
Link atamıyorum...
Sadece takım olayı saçma takım için ağlamaları karşımdakini çocukmuş gibi hissettiriyor
Yok valla ben fanatik Galatasaraylıyım kocam da Fenerli çok komik oluyor evin içi. En büyük mutluluğum sensin diyorum, niye diye soruyor ben de fenerlisin ya diyorum başlıyor söylenmeye. Çok eğlenceli KDBCKHCKHCKS
Ne güzel bir çiftsiniz ☺️ iki tarafta takım tutuyor ama benim bahsettiğim ben çok önemsemem takımları mesela karşımdaki aşırı önemserse garipserim
Ya ölesiye seven, bu yüzden kalp kıracak düzeye gelen varsa ben de kesinlikle karşıyım. Ve teşekkür ederim güzel sözleriniz için.
Rica ederim 🥰 haklısınız
Takıntılı olan her şey kötüdür.
Ben de spor tutkunu biriyim. Çok çekici bence.
Her şeyin fazlası zarar
Bilmem spor yapmıyorum
Takıntının konusu olmaz, takıntı bir hastalıktır.
Gerçekten takıntı olan şeyler itici.
Spor yapmayı sevmiyorum.
Bu yuzden ikinci planda kaliyorsam evet 😂
Evet bu bir sorun
holigan gibi olanlar cok komik duruyo hafaajgah
Çok takıntlı olmak iyi değil
Sorun
Takıntı haline gelen her şey sıkıntı.
Niye sorun olsun.
Evet sorun
Hayır sorun değil.
Evet normal olmali
Biraz öyle
Değildir
itici
Değildir
Evet sorun
Sorun bence
uzdun
@jarvishh 😀😀
(((((::::::