Twitter da hep görüyorum bu Afrikalı futbolcularla ilgili "karanlıkta bekletiliyor","Çiğ etle besleniyor" ya da "çenesi 3,5 tonluk basınç yapıyor" gibi şeyler söyleniyor.
En son Serge Aurier transfer edildiğinde gördüm yine böyle twitleri
Twitter da hep görüyorum bu Afrikalı futbolcularla ilgili "karanlıkta bekletiliyor","Çiğ etle besleniyor" ya da "çenesi 3,5 tonluk basınç yapıyor" gibi şeyler söyleniyor.
En son Serge Aurier transfer edildiğinde gördüm yine böyle twitleri
Siyahi erkekler doğuştan beyazlardan daha güçlü ve kaslılar. Cinsel performansları da yüksek. Bu yüzden çiğ etle beslenen birer aslan muamelesi yapiliyor :)
Bunları akılları sıra o futbolcuyu övmek için söylüyorlar. Oysa ki farkında olmadan , niyetleri öyle olmasa bile ırkçılık yapmış oluyorlar.
Onlarda bizim gibi gayet pişmiş şekilde yiyor etleri. Tabi futbolcuların et almaya gücü yetiyor ama maalesef bizim gücümüz et almaya yetmez oldu artık o ayrı konu...
Cevap
4Cevap
Çiğ. Değil ısı görmüş kanlı et biz. Çocukken bize yedirirlerdi kan yapsın gelişsin diye bir çok insan yiyor. Bence
Yalan ilk defa duyuyorum
tanıdıım var siyahi tanışmak istersen
DJODDNDIDBDJDB
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?