Evet Türkiyenin en yüksek bedel ile transfer olan oyuncusu oldu ne düşünüyorsunuz? 


30 milyonu net 5 milyonu bonusa bağlı 35 milyon avroya sattılar bence çok büyük bir transfer başarısı! Galatasaray o parayı doğru kullanırsa iyi işler yapabilir.
Sonuna kadar haketti. Şampiyonlar ligi performansı etkiliyeci oldu. Galatasaray yerini kolay kolay dolduramaz bakıcaz
SACHA BOEY>>>>>ferdi
Tartışmasız Boey>>>ferdiydi zatende :D
Biliyorum :)
:) :)
Tabii
Galatasaray için ölürümm
O az bile Galatasaray>>>süper lig
Cevap
3Cevap
Bence iyi transfer oldu 30 milyonu GS akıllıca harcamalı bence. ama sağlam oyuncuydu gitmesi kötü oldu
Yeri dolacak mı merak ediyorum
Üzüldük valla
Hak etti
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?