- Dövüşmek istemeyenleri de cellat karıncalar tarafından idam ediyordum 🤦🏻♂️


Ben sinekleri ve karincalari yakalayıp sakat edip tedavi ediyordum iğne vs yapıyordum sonra ölünce mezar kazıp gömüyordum onları üstüne bir de cakildan mezar taşı fjdjfj
Tedavi edip öldürmek büyük başarı 🤦🏻♂️
Ama iğne batırınca ölüyordu 🙄
O onlara göre iğne olmuyor işte.. iğne diye kendine kılıç sağladığını düşün 🤷🏻♂️
Biliyorum bebeydim o zman 🙄
Cevap
3Cevap
günahtır.
Karıncalar dövüştürülür mü ya, bunu da ilk kez duydum.
Çocuksan günahı olmaz ama yine de ultra manyaklık
Dövüştürülür tabiki 🙄 kim demiş dövüştürülmez
Ben dedim 🤷🏻♀️
Sen be bilirsin 🙄 karınca dövüştürmeyen adam , adam mıdır youtube.com/shorts/td4Yn5Mmh64?si=hPtAwFItGSlWSRMC
Abi bayağı acıkmış. Domates yemeyen adam, adam mıdır sakallı amca
55 yaşındaki adama abi bana amca 🤣🤣
55 yaşındaki adam kim la 🤔
Evet amcaaaaaaaa
Abi baya acıkmış demedin mi sen 🤦🏻♂️
Heaa videodan bahsetmişsin🤦🏻♀️😅 sen amcasın sus otur, o abiiiiiş
Mübarek jeton köşeli olduğu yetmiyor bi de paraşütle iniyor galiba 🤣
Sustum 🙄
Hı bende sinekleri öldürmeyip kanatlarını koparıyordum 🥺
Onu da yaptım ben 🤦🏻♂️
Vay zalım 🤦🏻♂️🤦🏻♂️
Üzülme yapacak bir şey yok 🤦🏻♂️
Bende karasinekleri yakalayıp avucuma alıp sallardım avcumu sonra başları dönerdi bıraktığımda jdjsjs bunun günahı nedir acaba :D
Cehennemde yanacaksın 🤦🏻♂️
Ahahsjd bende yapardım çocuklukta
Yalnız değilmişim 🤦🏻♂️🤣
yaptığın sevabı da günahıda anlatma öteki tarafta anlattigin günahın affı yok şahitlik yapacaklar
Senin yatacak yerin yok dostum :D
Başımıza kabile reisi kesildi mfjsdu
Yanacan, yanacan
Hangimiz yanmayacak ki 🤷🏻♂️
Ben yanmicam banane
Cehennem ateşinin en bol olduğu yerde şömine görevi görecek ben yanmıyacam diyor 🤦🏻♂️ sen yanmazsan ben yanmazsam biz yanmazsak 🤔🤔 neyse bu farklı replikti
Estağfurullah ya dur... tüm gayretim bu jsjsjs nafile ibadetlerimi yabana atma
Hem mevlam belki "hepsi benim kulum değilmi affettim hadi cennete "diyecek kim bilir şeytan kendi haline aglasin.
. Konu nerden nereye geldi
İnci den gönülden gönüle hoş sohbetler bölümüne hoş geldiniz
Peygamber bile cehennem azabından korkuyorken 🤦🏻♂️ biz kimiz ki
S. a. v... haklısın
çok kötüsün
Öyle miyim 🥹🥹
evet 😂
Öleyim o zaman 🤷🏻♂️
yok ölme est 😁😁
Allah razı olsun dua et o zaman bana 🤷🏻♂️
ederim tabi kardeşim hersey gönlünce olsun
Bana kötüsün diyene böyle dua ettiririm işte 😏 teşekkür ederim ☺️
😂 😂 😂 😂
Bişey olmaz
A ciddi misiniz
Evet 🤦🏻♂️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?