- Ülke de stad mı kalmadı?
- bence tekrarlandığı zaman ülkemizde olması lazım


belki yeterince dindar olmadığı, görünmediği iyice anlaşılsın diye.. böyle dizilerle türklerin çok hayranlık uyandırdığından bahsediliyordu. arap milliyetçiliği bi yükselmiştir. alçaldılar epeyce hani.. bir bu, ikincisi de işte şairin dediği: uslanmaz savaşçılar, çarpışırsınız pişmanlık duymadan, tutkunu olursunuz kıyıncın, amansız kardeşler! apaçık simgeler ki düşündürür insana hep şunu: şeytan yaptığını çok iyi yapar.
Her şerde bir hayır var hesabı oldu ama uzun bir aradan sonra fenerliside galatasaraylısıda aynı fikirde oldu ve atatürk ismi dünya basınında büyük ses getirdi yani farkında olmadan iyi bir şey yaptı aptallar
Cevap
5Cevap
Bence de oynatılmaması lazımdı baştan oraya hiç gidilmemeliydi
Sadece parasal durumlardan kaynaklandı
Aynen
Beyinsizlik.
kesinlikle
bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?