Ne mutlu Türk'üm diyene!
Riyad'daki Süper Kupa öncesi büyük bir kriz çıktığı iddia edildi! Sizce maç yapılmalı mı?
Ne mutlu Türk'üm diyene!

Galatasaray ile Fenerbahçe arasında Suudi Arabistan'ın başkenti Riyad'da bu akşam oynanacak olan Turkcell Süper Kupa maçı öncesi büyük bir kriz çıktı. Riyad'da oynanacak olan Süper Kupa'da Galatasaray ile Fenerbahçe'ye Atatürk pankartı, "Yurtta Sulh Cihanda Sulh" sözünün yer aldığı pankartlarına ve Atatürk tişörtlerine izin verilmeyeceği öne sürüldü. Bu gelişmelerin ardından takımların sahaya çıkmama kararı aldığı iddia edildi.
Aylar önce söyledik 5-10 milyon Euro para için bu çöl bedevilerinin ülkesinde organizasyon falan yapılmaz diye ama ülke futbolunu yöneten çapsız kimden talimat aldıysa, maçın bu çöl maymunlarının ülkesinde oynanması konusunda dirertti ve bu gün sonuç ortada, maç büyük olasılıkla iptal, ha bu ülkede maç oynanmasını isteyen icimizdekilerin Atatürk nefretine karşıda tokat gibi bir cevap olur. Bu saatten sonra o stada çıkan takımda gözümde biter. Dönsunler ve 2 gün sonra Atatürk olimpiyat stadında festival havasında bir maç yapsınlar.
Daha geniş bir perspektiften bakmak gerekiylr evet yapılan büyük bir saygısızlık ve alınan karar net doğrudur. İki takımıda tebrik ediyorum. Fakat olayın perde arkası olabilir mi diye düşünmeden edemiyorum. Bu olaylar patlar verir vermez sanki düğmeye basıldı gibi herkes sağ duyulu olmak zorunda dün nereye girsem karşıma ilginç videolar çıktı mesela bu konuyla örtüşen cinsten ülke de kaos ortamı hazırlığı yapılmak için oynanan küçük oyunlardan biri de olabilir pek mantıklı gelmiyor bazı şeyleri algı yapılabilir. Zaten Arapları sevmem, iyice sevmez oldum bu olaydan sonra ama yine de algıya maruz kalmamak şart.
Suudi iti ülkesinde açıklama yapmış bu ülkeye geliyorsanız buranın kanunlarına kurallarına duyacaksınız bizim tepkimiz ülkelerini kurtaran İngiliz ajaninaydi istiklal marşına izin verdik demiş. O halde sende bu ülkeye geldiğinde önce anitkabiri ziyaret edeceksin diycemde bizim ülkemizde şehit için bayrak yarıya inmezken bu itin babası için bayrak yarıya indi o yüzden bazıları halen Arap baharı Arap seviciligi yapmaya devam ediyor ama unuttukları birsey var Atatürk bizim kırmızı cizgimizdir bu kadar net
Normalde 1 saat öncesi takımların otelden çıkıp maçın olacağı yere gitmeleri gerekirken daha otelden çıkmadıkları söyleniyor Bu da büyük ihtimalle maçın iptal olacağı anlamına geliyor Güzel bir duruş eğer siz izin vermezseniz biz de oynamayız diyorlar
Cevap
39Cevap
Doğru bir karar olmuş.. siz kimsiniz de Atatürk pankartı ve tişörtünü istiklal marşımıza yer vermiyorsunuz?
Klasik Türk olayi!
Organizasyonda sifiriz anladikda baskasinin yaptigi organizasyona isteklerimizi, zorunluluklarimizi vede beklentilerimizi bile resmi olarak bildirme kapasitesine sahib degiliz.
Sark milletinin dibiyiz!
Sonrada cikmis Suudi Arabistani tasliyoruz vede diplomatik kriz cikariyoruz.
Simdi Türkiyedeki tüm Medya özellikle TVler bu isden ne is cikarir, neden asip kesmedik vs!
Zaten her aksamki politika programinin daimi üyeleri birden Spor uzmani oldu vede bunu vatanseverlikle yapiyor.
(Ülkemin medya cöplügündeki vede hergün bir TVde degisik ideolojiyi satmaya calisan, ruhu cokdan satilmis bu gazetecilerin birgün Taksimde sallandilacagi umudunu hep koruyorum)
Bu ülkenin milli değerleri kırmızı çizgimizdir. 🇹🇷
Neden Arabistan’da oynanacaktı onu da anlamış değilim. İstiklal marşımızı okumamıza izin vermemek ne demek ya? Atamızı kabul etmemek nedir? Helal olsun. Oynanmasın zaten.
Zaten Arabistan'da oynanma kararı en başından hataydı. Hangi ülke, hangi toprak olursa olsun Cumhuriyetin 100. yılında TÜRKİYE Süper Kupası'nın yurt dışında oynanması asla kabul edilemez bir şey olmalıydı ancak olan olmuş. Galatasaray ve Fenerbahçe'yi milli değerlerimizi ezdirmedikleri ve onurlu dik duruşları gerekçesiyle Türk halkı olarak yürekten kutlamalıyız. Bu iki kulüp bizim gönlümüzde daha da büyüdüler. 🇹🇷
ali koç gidelim dedi tffye para icin onlarda tamam dedi ne işiniz var orada hadi gittiniz atatürk posterini istiklal marsını ve türk bayragını kabul etmisler fifa kuralları geregi 15 gün önceden bildirmemissiniz yurtta sulh cıhanda sulh ve atatürk tsörtlerini siyasi showa dönüstürmeyin demiş sudı yetkilileri buna istinaden atatürkün omladı yerde türkiyede olmaz demiş ali koç sen götörmedinmi 2 güzide kulubu oraya rezil ettin 2 yazıyıda gecirmedin ama suc yine eksiye kaldı gerci tff ekside bi halta yaramaz istifa etmelidir ama ilk önce ali koç istifa etmelidir rezil etitler ülkeyi
İptal edildi geri döndüler olması gerekeni yaptılar helal olsun 👏👏
Bi bak bakalım ne demişler
Telegramda iptal edildi yazıyor yalan çıkarsa büyük söverim

.
Kupayı ikiye bölsünler 2 takim kaptanı yan yana gelsinler bir tarafından fener kaptani diğer tarafında gs kaptanı guleryuzlu şekilde
Belki bu durum futbolumuzdaki kutuplaşmaya bir fayda sağlar
Birlik beraberlik olmalı herzaman
Ezeli rekabet ebedi dostluk
Ne Mutlu Türküm Diyene 💛💙💛❤️🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Beşiktaş'ın sahasında yapılmalı
Daha büyük bir anlam kazanır işte o zaman 🇹🇷🇹🇷
Zaten neden orada oynanıyor hiç anlamış değilim iptal edilsin maç yunanistanda oynansın illa yurtdışında oynamak istiyorlar ise böylesi daha mantıklı
Hiç gitmemeleri bile lazımdı. Bu maç Samsunda taraftarların bir arada oturduğu, en az 40 bin Türk Bayrağının dağıtıldığı bir Cumhuriyet şöleni ve dostluk havasında oynanmalıydı.
Paranın köpeği olursan öyle dansöz gibi oynatırlar. Türkiyede çok var o dansözlerden sözde milliyetçi.
En başından yanlıştı yurt dışında olması bu maçın adamlar istediği borusunu öttürmeye çalışıyor inşallah iptal olur
Yapılan saygızılık sonrası o maçı orada oynatmış olsalardı asıl o zaman yazıklar olsun derdim de neyseki doğru karar verildi
araplardan para dilenirseler olacağı buydu tff derhal istifa kendi çıkarları yüzünden dünyaya rezil olduk
Yani para için kendilerini rezil ettiler. Yazık. Be mutlu Türk’üm diyene.
İki takımda çok hüzel duruş sergiliyor umarım çıkmazlar araplara verecek koz yok bizde.
Her iki takımı da maça çıkmadığı için tebrik ediyorum
Takım başkanlarını tebrik ederim. Atatürk tartışmaya açık bir konu değildir.
Böyle rezillik görülmedi insallah cikmazlar sahaya
Yaw kim çıkmıyo ya sahaya 😃 Öyle böyle illahaki gibi çıkacaklar. Şov
Maç oynanacak ancak en başta hata orada oynanması, derbi ile aynı yerde oynanabilirdi.
Atatürk ve Bayrağımız kırmızı çizgimizdir. İptal olursa her iki takımı da alkışlarız
Bazı slklar Yunanistanda oynansın demiş bu nasıl bir vatan hainligidir. Denize döktüklerimiz Atatürk'e saygı duymanıza izin mi verecekler. Hemde onların ülkesinde.
Benim millî değerlerimden rahatsız olanın milletini s2m
Her iki takıma da teşekkür ediyorum. tebriki hak ediyor
iptal olsun vahabi şerefsizlerinin neresine batıyor AtaTÜRK yazılı yazılar? istiklal marşı okunmamak ne demek ya bi milletin en büyük kuıtsallarından biri. maca cıkılmasın vahabi şlerefsizleri rezil olsun dünyaya
Görsünler Türkün Türk ten başka dostunun olmadığını arap seviciler.
Ulan bi futbol zevkimiz vardi ne guzel bekliyiordum mac saatini ulan araplar size cok buyuk kinim olcak satilik srfsizler
Cevap vermek için gec kaldım biraz :)
Atatürk kazandı, kaçınılmaz!!!
Kesinlikle sahaya dahi çıkılmaması lazım.
Ne Mutlu Türk’üm diyene.
Oraya gitmeleri kabahat
Bencede cıkmasınlar bir şey kaybetmeyiz
maç iptal oldu nihayet güzel bir haber
maçın içinden geçtiler bi organizasyon yapmaktan acizler ha
Oynanmamasi oynanmasinda daha zevkli başka bi maç daha yoktur 🔥💪
İyi oldu hsududıwjwuhehhe
Iyi seneler şampiyon
müthiş bir karar
Gelsinler kendi ülkesine yapsınlar
Hayırlısı olsun
En doğrusu oldu, iki kulübü de tebrik ediyorum
Yapılmaması en doğru karar
Acilen takımlar yuvalarına geri dönmelidir
maç iptal olmayacak bazıları kudurabilirrre
Takımlar sahaya çıkmıyor.
Aynen bak oynandı şu an 😂
Araplar yine bizi sırtımızdan bıçakladı 🔪
iyi ki yapılmadı
Yapılmalı
Hayır, olmaz
Çöllerde ne işiniz var aw
Tamamen şov başka bir şey değil
Tiyatro
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?