
Beşiktaş, Aboubakar, Rosier, Bailly, Ghezzal ve Onana'yı Performans Sorunları Nedeniyle Kadro Dışı Bıraktı. Haberin

Beşiktaş, Aboubakar, Rosier, Bailly, Ghezzal ve Onana'yı Performans Sorunları Nedeniyle Kadro Dışı Bıraktı. Haberin
Avrupa'nın iskartalarini almanın cezaları isteboyle ortaya çıkıyor.. Sade Beşiktaş değil tüm takımlar aynı durumda... Tüm takımlar orta oyun oynuyorlar ne yazık ki.. Türkiye ne yaxik ki artık kara para aklama merkezi oldu.. Kulüpler en az 6 oyuncusunu alt kademeden kadroya almalı ve üç yabancı oyuncu ancak standart üstü olmak şartı ile transfer etmeli.. Tüm bu olumsuzluklarin müsebbibi seyirciler gitmeyin boykot edin bakın neler olacak.
bence doğru. cesurda karar alınmış. merakım su. bi 6. isim varmıydı varsa kimdi onuda eklersen zorda kalırmıyız vs düşündüler mi. bence takım eğer yine tırt olursa sıradaki isimleri yazayım. DANIEL ilk aday. verimsiz ve ağır kalıyor. ön liberoda değerlendirilebilir denenebilir belki. TAYFUR son maclarda tırt. sozlesmeyi kaptı ya ondan. SALİH bence sozlesme alamaz sürede alması zor. maclarda bi gr etkisi yok. AMİR sonra o gelir etkisiz o da. JACKSON dan da sonra o düşünülebilir. ANTE. klası var ama cok agır ve hazır değil halaaaa. konudan sapmayayım yoksa uzun uzun yazarım. ben dogru buluyorum. zaten gezal sakat onana oynatılmıyor sanırım formadan cok uzak. rosier cıban bası diye ilk onun ismi yazılmıstır. abununda bence sorunları var. 2 penaltı yaptıran sürekli sakat bi stoper olmaz stoper tandemi kurulmaz boyle biri ile. ben td olsam erike hiç sans vermezdim. isterdim ki bi kemik 2limolsun. olanlar ne. necip omar amartey genc isimler. bu kişilerden bakardım deneye yanıla bi 2li olustururdum. mallıkta yapsalar oynatırdım. erik bi var bi yok ilerde de oyle olca.
Takımda adam yok zaten birde kadro dışı bırakıyorlar. Ben oynayacağım artık takımda
Cevap
2Cevap
Doğru bence
Rıza Çalımbay diyorsa doğrudur.
Bir fenerli olarak, borç batağında bir beşiktaş hoş değil
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?