Futbolda utanç verici bir Avrupa gecesi geçirdik! Neden böyle oldu 😒?

Bu gece Uefa Konferans Ligin’de temsilcilerimiz; Beşiktaş 5-0, Fenerbahçe ise 6-1 yenildi. Uzun zaman hafızalardan çıkmayacak bir gece oldu. Sizce bu ağır yenilgilerin sebebi neydi?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bende üzüldüm ve size niye böyle olduğunu sordum yahu ayrıca Galatasaray’ımda 5-6 yerse böyle takımlardan ona da böyle derdim yani boş algı yaratmayın…
Futbolda utanç verici bir Avrupa gecesi geçirdik! Neden böyle oldu 😒?
Cevapla