Gerçekten tam bir utanç gecesi. Gerçekten bir skandal. Gerçekten tam bir hezimet. Gerçekten futbolumuz için kara bir leke ve gece. Adı bile duyulmamış dandik danimarka takımından yarım düzüne gol yemek tam bir hezimettir ve rezalettir. Aynı şey beş gol yiyen , beşiktaş için de geçerli bir durum.
28 Yorumla- +1 yıl
İkisi için de rezaletti harbiden…
- +1 yıl
Bir de Galatasaray’a laf ediyorlardı…
- +1 yıl
İşte ama anlamıyorlar efendim fanatik olunca kör gözler bu gerçekleri görmekte zorlanıyor…
- +1 yıl
İşte onda bir gecede totelde 11 tane gol yediler ama hala vik vik konuşuyor birileri baksana yorumuma gelmiş sen Galatasaraylısın diye böyle paylaşıyorsun diyor. Dedim Galatasaray 6 gol yese onu da rezillik altında paylaşırım.
- +1 yıl
türkiye de ki rekabet ayrı ama avrupa da farklı. hangi renklere gönül verirsek verelim avrupa da bizi kim destekliyorsa ona tam destek olmalıyız. ülke puanımız artıyor. prestijimiz artıyor. gelirlerimiz artıyor. olaya böyle bakmak gerekir. galatasaray da doğruya doğru avrupa da aslan kesiliyor ve bizi en iyi temsil eden türk takımı.
En İyi Cevaplar
Spor konusunda 332 cevap paylaştı. besıktaslıyım. feneri izlemedim. ama fenere üzüldüm ve kızdım da. hadi beşiktaş bariz belli kötü. başında başkan yönetim yok. zaten var iken bile sallantıda idi. takımı da transferleride övüyorlardı. daha once oynamıs ve zor bela şansa berabere kalmıstı besıktas. takımda sakatlıklar cok. oyuncular verimsiz. rıza hocanında kredisinden biraz gitti dün gece. senol hocayı yedi bu takım burak yılmazıda. besıktasın yenilmesine kimsenin bişey demiceği bi mactı. zaten iddiası yok. ama fener oylemi tarihinin en üst düzey kadrosunu kurdu. bi mevkide bir sürü oyuncusu var fenerin. piyasa degerleri cok üstte besıktastan. 19 luk seri yaptılar ligde lider. rakibi de besıktasa nazaran daha kolay bi rakip. eksi tarafı ise sogukta ve deplasmanda olması. ama 6 tane sen nasıl yersin. cidden fenerin ki bence tabi daha vahim. ki önemi yok besıktas fener 2side cok kötüydü. sebepi sormussun besıktasınkini söyleyim.
bence sebebi besıktasın zortlayan genleri. bu genler kök salmıs. ne bunlar. 1. bjk ilk dk larda rakibin ilk ataklarında daha taraftar koltukta kıcını ısıtmadan gol yiyebilir. 2. bjk 89 dk kasar eder tutar rakibini. kastım misal barcelona. bunu da yasadık yıllarca. sonra son 1 2 dk da dişini sıkamaz o kadarlık emeğin içine eder. düdük calmadıkca rahatlayamazsın. illa son sn golleri yer. 3. bes dk da besıktas. bjk oyle 1 0 ondeyim diye sevinemez 3 5 dk da yer yani 2 3 gol. anlamazsın bile. 4. bjk mahalle takımı gibi dagılıp cozulebiliyor. macı uzatın ben diyim size mac 6 7 8 diye devam ederdi niye takım cozulmus. bjk de oyuncular kalitesiz. bi kendilerine gelmeleri lazım kadro dısı vs ama olmuyor fenerde olsa idi su anda cogu saga sola yollanmıstı. kadro dısı ya da . hava yok. bi enerji yok. takımda skor da gelmeyince motivasyon oyun disiplini de bozuluyor. insiyatif almıyo oyuncular. bence cogu da bjk kalitesinde değiller.16 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle Beşiktaşın hali Galatasaray’ın 21/22 sezonu hali gibi…
- +1 yıl
Valla çoğunu kiralayıp sattık… Sizde öyle yaparsınız belki.
- +1 yıl
Evet farkındayım ama başkan seçimi olacak belki artık o işleri becermeye başlarsınız…
- +1 yıl
bence sozlesme fesih bedelini ödeyip o şekilde cozerler. ki o cozum değil. bende yaparım onu. menajer baglantıların olması lazımki sendeki ıskartaları sağa sola kakalasın pazarlasın :D benim tahminim eric amartey raşid amir jean jackson bunlar gidebilir. kimisi sözleşme iptali. kimisi satış. kimisi kiralama türk ligine. bakalım becerebilirlerse. lisans iptal de yapabilirler. 3 tane yolcu kesin varki oraya tranfer yapabilsinler.
+1 yılHatırlatmasaydın keşke bunu dün iki maçıda izledim rezalet bir gündü Fenerbahçeliyim ve bu sene ilk defa severek izliyordum ama dün fener aşkım nefrete dönüştü 😁
15 Yorumla- +1 yıl
Kıyamamm ama 10 yıldır alışkınsındır buna 🥺
- +1 yıl
Laf mı sokuyorsun bana mı öyle geldi. Dikkat edersen ilk defa severek izliyorum demiştim
- +1 yıl
Laf sokmadım tatlı bir atışma diyelim 😇
- +1 yıl
Hassas bir nokta ve kötü bir gün geçirdik biliyosun gs gönülden tebrik ediyorum ama en azından mücadele ediyor ve futbol oynuyor fb hadi neyse grupta rahat beşiktaşı izlerken ne yapmaya çalışıyor takım anlam veremiyorum
- +1 yıl
Bjk çok kötü ya Galatasaray’ın 21/22 sezonu gibi oldu…
Gizli Üye(25-29)+1 yıl2016da ve sonrasında 3 yıl falan maçlara çok gittim. Valla o zamanlar güzeldi. Şu an rezil bir lig var bu ülkede. Az çok futbol bilirim ama maçların ortamı çok güzel olurdu. Artık öyle bir ortam da çok yok. Hiç kimse umutlu değil. Takımlar Avrupa'ya ayak uyduramiyor.
16 Yorumla- +1 yıl
Maalesef Avrupa ile aramızdaki makas çok açıldı… Galatasaray yine iyi dayanıyor, mücadele ediyor Avrupa’da…
Cevap sahibi+1 yılKadrosu iyi şu an Galatasaray'ın ama eminim onlar da düşer. Cidden bizim takımları bitiren şey hem bu federasyon hem de takımların başkanları. Yabancı sınırı acilen kaldırılmalı ve artık Türk hoca, Türk oyuncu gibi dert olmamalı. Türk hocalar kendini geliştirmek zorunda. Doğru düzgün teknik direktör yok ülkede. Yeni futbola uyum sağlayacak adam yok. Bir de zaten federasyonun saçma sapan kararları, hakem hataları, yönetim hataları falan da işin içine girince durum vahim oluyor
- +1 yıl
Valla ne güzel konuşuyorsunuz aynen öyle…
Cevap sahibi+1 yılUmarım düzelir ama zor valla bu şekilde. Böyle giderse bizim kulüpler de Katarlı ya da Suudi Arabistanlılara satılır. Dhaa da futbol falan izlenmez bu ülkede
- +1 yıl
Öyle duruyor inşallah düzeliriz tabi…🥺
Cevap sahibi+1 yılBakalım, gorcez
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
- Spor konusunda 795 cevap paylaştı.
+1 yılBesiktas gene brugge yenildi duyulmus takim ya fener adi duyulmamis takima yenildi zar da ses bes olduu
19 Yorumla- +1 yıl
Valla yaaa Fb naptı öyle 😂
- +1 yıl
Aynen canim beni sinir eden kisiyi gormek istiyorum simdi ya fenerli ya besiktasliydi
- +1 yıl
Bjklıydı o
- +1 yıl
Dur ben bulayım onu
- +1 yıl
Tamam canim
- +1 yıl
Buldum yazdım bakalım ne dicek
- +1 yıl
Zamaninda bizde farklar yedik ama biz sut kupasinda fark yemedik bizim yedigimiz en buyuk fark real den bayernden 6 yedik ama bunlar yenlldigi takimlara bak hele
- +1 yıl
Buldum Galatasaray’a laf etmeziniz artık dedim 😂😂😂 Senin yerine lafımı söyledim 😇
- +1 yıl
Saol canim
- Spor konusunda 20,4b cevap paylaştı.
u +1 yılbence geçer bugünler de
11 Yorumla- +1 yıl
Geçer ama unutulmaz kolay kolay…
Gizli Üye(18-24)+1 yılBesiktas bu sene zaten kadro kuramadi istifalar TD degisimler simdi de yeni baskan secimi yani bastan beri bi sikinti icerisinde yonetim yonetemedi gereksiz sacma sapan kalitesiz oyuncular aldilar acele acele transfer zamani bitiyor diye boyle patladi iste. Ustelik 10 oyuncu kadar sakat vardi orta saha defans oynadi vs vs yani sikintilar buyuk asil takim kurup da kaybetmediler ki, zaten takim yok. Her takimin kotu zamani olur inisli cikislari zamani o yuzden bu sene bir sey olmaz besiktastan…
16 Yorumla- +1 yıl
Bjk’ya zaten ben o kadar kızmadım da Fenerin bildiğin rezillik.
Cevap sahibi+1 yılFenerin de 3 sakati varmis iki orta stoper o da onemli tabi ama hic mi alternatif yokmus buna mi sebep oldu yani 6 yemek. Besiktasin butun defans gidik bir tek colley var bide Necip zaten joker geri kalan hepsi bi orta saha oynuyor dun bek oynadi falan karmakarisik...
- +1 yıl
Ben Bjk’ya kızmadım o kadar dedim ya…
Cevap sahibi+1 yılTamam anlatiyorum sadece…
- +1 yıl
Anladım…
Cevap sahibi+1 yılAferin sana…
Beşiktaşın hem kadrosu hem yönetimi kötü. Club brugge de fena takım değil zaten. Fenerbahçe de eksikler var bi de maç kaybettikten sonra çok düştüler. Kötü oldu bence en azından 5 6 yememek lazım..
125 Yorumla- +1 yıl
E yani Bjk normalde Fener 6 yemesi kötü 3-4 yersin en fazla 6 ney ya?
- +1 yıl
Dün biz berabere kaldık diye demediklerini bırakmadı bunlar ayrıca…
- +1 yıl
Evet biz yazık diyelim geçelim…
- +1 yıl
Yok 5-6 yemelerine yazık dedim ben.😂
- +1 yıl
Evet rezil ettiler o yüzden 😅
- +1 yıl
İsmini bile söyleyemiyoruz işte🤦♀️
- +1 yıl
Olan olmuş zaten o sen olsan bariiii Bafetimbii Gomisss 😂💛❤️
- +1 yıl
Geldi işteee 😂😂 Gomisi özledim ya Bakambu’yı verip onu alamıyoz mu
- +1 yıl
Poposu yeter 🤤
- +1 yıl
Sjsjxkskxks Deme öyle şeyler…🤤
- +1 yıl
Dombili’de de var
- +1 yıl
😂
- +1 yıl
Ahahahah
+1 yılBen şahsen gururlandım. Harika bir geceydi. Saat 9 gibi bir başladılar ve gece saat 1'e kadar mütemadiyen gol yediler. Harikaydı gerçekten.
11 Yorumla- +1 yıl
Ahssjdjjdjjdjdjej😂
İki maçı da abim sayesinde izledik :)
Beşiktaş gerçekten kötü oynadı ama Fenerbahçe çabaladı biraz. Üzüldüm sonucun böyle olmasına.11 Yorumla- +1 yıl
Bjk zaten kötü de Fb için diyorum; adını bile söyleyemediğimiz bir takımdan 6 tane golde yemezsin yani…
- Spor konusunda 326 cevap paylaştı.
+1 yılPerşembe gecesi başlayıp cumaya kadar gol yediler lider başladılar üçüncü oldular ne saçma takımlar ya iyi ki Galatasarayliyim
15 Yorumla- +1 yıl
Valla biz ülke puanını kurtarıyoruz bunlar bize berabere kaldık diye laf etti ama kendilerine bak 🤷♀️
- +1 yıl
Dedem ne diyor fatih dedem biz bunların hiçbirisiyle rakip değiliz aynı başarıları elde etmedik doğru söylüyor
- +1 yıl
Aynen öyle 😎💪
- +1 yıl
Adamlar Perşembe başlayıp cumaya kadar gol yediler 😂
- +1 yıl
Rezillik işte 😂
+1 yılTurkiyedeki futbol sektoru ve goygoycu tayfanin sonucu bu ulke olarak tum herseyde oldugu gibii sporda da kotuyuz
15 Yorumla- +1 yıl
Haklısınız…
- +1 yıl
Fenerin kadrosunda sakatlik kaynakli cok düşüş var. Yedeklerin kalitesi artirilmali
- +1 yıl
Valla takımı Fred-Becao-Diju’nun üstüne yapmışlar resmen onu görmüş olduk.
- +1 yıl
Ismail yuksek de orta saha olmayinca baski yapilamiyor
- +1 yıl
Aynen
+1 yılGS ya helal olsun. Besiktas ile FB den bir cacık olmaz.
23 Yorumla- +1 yıl
Galatasaray çok şükür yüzümüzü güldürüyor inşallah son maçını kazanıp gruptan çıkacak veya en kötü 3. olup yoluna devam edecek ama Bjk-Fb batırdı gerçekten…
- +1 yıl
TDleri kötü
- +1 yıl
Aynen bence de…
+1 yılAvrupa ile Türkiye ayrı ne hallerde olduğumuzun işareti
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle
Yenilmekte bi tecrubedir tabi ders cikarabilirletse
12 Yorumla- +1 yıl
Orası öyle
- Spor konusunda 967 cevap paylaştı.
+1 yılTürk takımları kendilerini geliştirmek yerine şike yapmayı seçiyo da ondan
11 Yorumla- +1 yıl
Maalesef…
Spor konusunda 444 cevap paylaştı. Yılmaz Vural’ın röportajı geldi aklıma. Öyle bir geceydi.
11 Yorumla- +1 yıl
Ahaahhaahahah😂
+1 yılRezalet tam bi hüsran. Bizler mi kupa kazanıcaz finale çıkıcaz bu ne basiretsizlik
12 Yorumla- +1 yıl
Vallahi durum hiç iç açıcı görünmüyor…
- +1 yıl
FB şampiyon olamaz artık bütün morali gitti GS şampiyon yine yazık
+1 yılTürkiyede futbol sahada değil masada yönetiliyor Avrupaya gidince gercek oluyore
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle.👍
+1 yılBeşiktaş'ı yalnız bırakmayan fener bence kardeşlik budur
11 Yorumla- +1 yıl
Ajsjjjsjjd güldürme 🤣
sadece gece olsa gene iyi mk :d 1 ay boyunca fbjk'nin gol yemesini izledik ehehhe
11 Yorumla- +1 yıl
Ahajsjskskdkskssk 😂
+1 yılKatılıyorum sana, hem fb skoru daha ilginç 6 yemek ne ya
11 Yorumla- +1 yıl
Valla Fb’den bende 6 gol yemesini beklemezdim şok oldum 😂😂
Beşiktaş için beceriksiz yönetim Fenerbahçe ise bence düzgün oynayamadı
17 Yorumla- +1 yıl
Evet bu ikisi sebep oldu herhalde…
- +1 yıl
Sövmekten mi😂
- +1 yıl
Yazııık😂
- +1 yıl
😂😂😂😂
Kendi futbollariyla ilgilenmeyip Cimbomun maçına odaklanırlarsa olacağı bu 😂
15 Yorumla- +1 yıl
Ahaha orası ayrı konu da bu kadar da rezil edilmez yani…
- +1 yıl
5-6 yediler daha nolsun 😂
- +1 yıl
Karizmaları kaydı😂😂
+1 yılGalatasarayımın 3-3 berabere kalmasına laf eden Fenerli kardeşlerimiz biraz utanırlar umarım. Üzücü oldu, galibiyet olmasa bile en azından berabere kalmalarını isterdim iki takımın da, rakip de olsak sonuçta yabancılara karşı maç yapılıyor.
13 Yorumla- +1 yıl
Onlar bir de hayal dünyalarında United’e 5, Bayern’e 3 atıyorlardı 😂😂
- +1 yıl
Tabi efendim 😂
- +1 yıl
Ahahhahaha😂😂😂
+1 yılBeşiktaş'ı bitirdiler resmen 2017 sezonunu tekrar tekrar izlerim nerden nereye geldik
11 Yorumla- +1 yıl
Galatasaray’ın 21/22 sezonu gibi… Allah sabır versin ne çektiğinizi iyi biliyorum…
Beter olsunlar karşı takımlar disiplinle yönetilirken bizim futbolcular barlarda clublerde gününü gün ediyor yönetimler zaten baştan aşağı çöp
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısınız…
+1 yılKocam ne zaman maçlara sinirlense gece sinirini benden çıkarıyor.
20 Yorumla
+1 yılHadi bjk yine Bruggeye kaybettidd Norsjealland ne ya
11 Yorumla- +1 yıl
Valla yaaa
Görende savaştık savaşı kaybettik zannedecek. Ne için utançmış? Bu ne iğrenç bir zihniyet
07 Yorumla- +1 yıl
Sor Fenerlilere ve Beşiktaşlılara dünkü mağlubiyetleri hakkında ne düşünüyorlarmış sonra gel buraya anlat olur mu? Boş duyar kasma.
- +1 yıl
O zaman duyar kasma.
- +1 yıl
Zihniyetime iğrenç dediniz bu duyardır. Ayrıca soru boş olsa bu kadar yorum almaz size boş geliyor ama bu ülkede futbolun peşinden milyonlar gidiyor.
- +1 yıl
Dünya çapında da bizim gibi fanatik milyonlar var ama… Neyse. Haklısınız sizde.
Spor konusunda 773 cevap paylaştı. Şehir nasıldı? Gün batımını nereden izledin
01 Yorumla- +1 yıl
Derken?
+1 yılFinal oynar diyorduk bjk ve fb için bir de
16 Yorumla- +1 yıl
Valla ya…🥺 Hadi Bjk kötü zamanlardan geçiyor onu anlarım ama Fener 6 gol nasıl yedi anlayamıyorum…🤷♀️
- +1 yıl
Fener tamamen t. direktörün yanlış kararlarına kurban gitti. Livakoviç olmasa 10 tane yerdi😂 manchester maçı öyle heyecanlı geçti ki ben bu hezimetlerin etkisine giremedim bile. Sesim hala kısık😄
- +1 yıl
Ahahaha kıyamammm 🥺 Yani inşallah Kopenhag’ı yenip gruptan çıkarız…💛❤️
- +1 yıl
Kopenhag bizi yenicek şuraya yazıyorum 😂 manchester mağlup olmazsa işimiz yaş
- +1 yıl
Ay ağzından yel alsın öyle deme.. Sanchez baba oynarsa kazanırız.
- +1 yıl
Düğümü icardi çözer çözerse. İyi bakmamız lazım babaya 😂 bi kafa golü 11 kişi yapılan bi defans üst tura çıkarır. Şu gruptan sonuncu çıkma ihtimali beni çok ürkütüyo
+1 yıl11 gol sayamadım çok çok çok
11 Yorumla- +1 yıl
Valla çok neredeyse bir düzine…
+1 yılBazen olur böyle utanç duykuacaj bir şey değil
11 Yorumla- +1 yıl
Köy takımlarından 5-6 yemek?
+1 yılBen alıştım artık dkdk💙💛
14 Yorumla- +1 yıl
Kıyamammm 🥺
- +1 yıl
Dkdkdk valla kıyan kıyıyo be 🥺
- +1 yıl
Aga beeee
- +1 yıl
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
+1 yılAh maçla hiç aram yok
11 Yorumla- +1 yıl
Tüh, üzdü 🥺
+1 yılŞey bişey diyecem Fenerbahçemiz ve Beşiktaşimiz bizi bugün gururlandırdı 🥺🥺(!) Türkiye'nin Galatasaraydan sonraki en büyük iki t (akımı ) ♿♿♿♿♿🚾🛐
09 Yorumla- +1 yıl
Allah'tan Galatasarayliyim şereftir seni sevmek senle ağlayıp gülmek ❤️💛
- +1 yıl
Fenerbahçe Türkiye'nin en büyük Balonudur
- +1 yıl
Kışkırtıcı yorumlar yapıyorsun kavga çıkartacaksın yapma…
- +1 yıl
Bırak aglasinlar renktas biz dünyaya kafa tutarken onların bu hâline bak 😃 biz olsak bir ömür susmazlardi Türkiyedir Galatasaray ❤️💛
- +1 yıl
Bizim yaptıklarımızın çeyreğini yapamazlar onu gördük evet…
- +1 yıl
T*ecavuzbahce♿♿♿😃
- +1 yıl
Oğlum deme öyle şeyler😂
- +1 yıl
Mac HD abla ya düşmüş ben özeti izlemeye gidiyorum ☺️
- +1 yıl
Görüşürüzzzz☺️
Gizli Üye(36-45)+1 yılyok artık ben dün iyi ki bişey izlememişim
11 Yorumla- +1 yıl
Vallaha izlememen iyi olmuş, utandık…🥺
+1 yılFener en azından 1 tane atmış. Ya Beşiktaş? Bide şey üyenin var en azından tanınmış takıma yenilmiş cidden çok komik... fener en iyi takımdır
00 YorumlaÇünkü kalitesiz Türk futbol vizyonu yüzünden
10 Yorumla
+1 yılBizim futbolcuları beslesinler bedava anca
10 Yorumlaİyi ki Galatasaraylıyim ezikler reziller
10 YorumlaSen gs li oldugun icin bu paylasimi görüyoruz Şu an sadece
08 Yorumla- +1 yıl
Hiç alakası yok Galatasaray’da ismini söyleyemediğim takımdan 6 yese onu da rezillik adı altında paylaşırdım.
- +1 yıl
Allah aşkına bir gecede iki büyük Türk takımı totelde 11 tane gol yedi bunun adı rezillik değilde nedir?
- +1 yıl
İş kazası 2,3 bilemedin 4 yemektir. 5 ve 6 tane gol yemek iş kazası değil REZİLLİKTİR!
- +1 yıl
Düşünerek yazdım sizin dışınızda da ağlayan olmadı dün yediğiniz gollerin acısını benim paylaşımımdan çıkartmayın basında buna yakın şeyler söyledi zaten.
- +1 yıl
Ayrıca toplamda 9 kişi beğenmezdi ben düzgün yazmasaydım :) Hadi iyi geceler size acınızı başka yerde çıkartın.
- +1 yıl
5-6 yerse kötülenir Galatasaray 4-5 yediği zamanlarda siz sanki kötülemediniz?
Fener 6-1 mi 🤭 oha
13 Yorumla- +1 yıl
Evet 6-1 yenildiler…
- +1 yıl
Ahahah olabilir…😅
+1 yıl😅😅
18 Yorumla- +1 yıl
Komik olan ne 😅
- +1 yıl
Kanka biz bu bayerne 5 atarız
- +1 yıl
İsmi random gibi olan takımdan yarın düzine gol yiyen bizdik sanırım?
- +1 yıl
Biz degildik
- +1 yıl
He sen ironi mi yapıyorsun 😂
- +1 yıl
Telefonu daha zeki birine ver fjjff
- +1 yıl
Aşk olsun dkskxks
+1 yılKötü olmuş
11 Yorumla- +1 yıl
Evet
+1 yılAlışkınız
13 Yorumla- +1 yıl
Ama iki ağır sonuçta aynı geceye denk gelince tuhaf oldu.
- +1 yıl
İddia şirketleri böyledir
- +1 yıl
Haydaaaa
Futboldan anlamam maalesef 😅
12 Yorumla- +1 yıl
Üzdü 😂
+1 yılNormali bu zaten
14 Yorumla- +1 yıl
Köy takımlarından 5-6 yemek mi?😞
- +1 yıl
Değerleri bu
- +1 yıl
Çok üzücü…🥺
- +1 yıl
burada parayla küçük takımı ezmek kolay
+1 yılİşte Türk fitbolu
11 Yorumla- +1 yıl
Galatasaray dün biraz yüzümüzü güldürdü Allahtan…
+1 yılAynen sorma
15 Yorumla- +1 yıl
Ne oldu bu iki takıma, hadi Bjk zaten kötü de Fenerbahçe’den böyle ağır bir yenilgi beklemezdim…
- +1 yıl
Fenerde 13 kişi eksik gayet normal
- +1 yıl
Ama 6 yemezsin ya o takımın kadro değeri Fenerin yarısı bile etmez…
- +1 yıl
Danimarkanın iyi takımı normal sonuç takılma boş ver gruptan çıkar
- +1 yıl
Bu bir bahane değil…
Eksik girerlerse öyle olur
01 Yorumla- +1 yıl
Evet iki takımında acayip eksiği vardı ama bu sonuçlar pek yenir yutunur cinsten değil… Hadi Bjk kötü sezon geçiriyor ama Fenerbahçeye hiç yakışmadı yani… Ben çok üzüldüm.🥺
+1 yılSorma 2 den fazlası kötü olmuş 🙄
03 Yorumla- +1 yıl
Valla ya ben o kadar üzüldüm ki biri 5 biri 6 yiyince…🥺
- +1 yıl
Fenerbahçe'nin 6 gol yemesi aklım almıyor 🙄
- +1 yıl
Asıl şaşırtıcı kısmı Livakovic’in 5-6 net kurtarış yapması. Kurtarmasa kalede başkası olsa sen hesap et sonucu…
Uzun uzun bir zaman önce futbol izlemeyi bıraktım.
01 Yorumla- +1 yıl
Anladım
- Spor konusunda 374 cevap paylaştı.
+1 yılRezillik
15 Yorumla- +1 yıl
Az önce rezillik dedim diye linç yedim. Galatasaray’lıyım diye böyle demişmişim… Galatasaray’da böyle takımlardah 5-6 gol yesin onu da rezillik diye paylaşırım yani.
- +1 yıl
Rezillik gerçekten ben utanıyorum. Üzülmeyi geçtim utanıyorum
- +1 yıl
İşte di mi buna utanılır ve üzülünür başka ne yapılır nasıl ifade edilir bende bilmiyorum…
- +1 yıl
Çünkü şu gruptan bala attığın son dakika golüyle 1 puanla kalıp önüne gelenden fsrk yiyip averaj takımı oluyorsan. Ambleminde Türk bayrağı olan birtakım olarak bu kadar kötü temsil ediyorsan utanırım.
- +1 yıl
Haklısın..🥺
- Spor konusunda 891 cevap paylaştı.
+1 yılTürk takımları üzdü
14 Yorumla- +1 yıl
Hem de çok…
- +1 yıl
Tmmm
- +1 yıl
Tamam
- +1 yıl
Peki
Göz var göz :D
12 Yorumla- +1 yıl
Sadece gözle açıklayamayız hadi Bjk iyi bir takımla oynadı ama ismini bile söyleyemediğimiz bir takımdan 6 gol yiyemezsin bence…
- +1 yıl
Hem Galatasaray’a neden göz değmiyor?
Spor konusunda 481 cevap paylaştı. Hiç önemli değil
01 Yorumla- +1 yıl
Bence önemli.
Ama onlar 6 yediii🥹
00 Yorumla
+1 yılSanane
01 Yorumla- +1 yıl
?
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer