Fenerbahçe 19 maç sonra kaybetti arkadaşlar; yanlış olan neydi sizce?

Lider Galatasaray oldu.
Fenerbahçe 19 maç sonra kaybetti arkadaşlar; yanlış olan neydi sizce?
Fenerbahçe 19 maç sonra kaybetti arkadaşlar; yanlış olan neydi sizce?
Cevapla