Siz yoksa spor yapmıyor musunuz
Sabah güneş doğarken
Akşamüstü
Akşam
Hiçbir zaman
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Siz yoksa spor yapmıyor musunuz
Uyuma sporu da sayılıyor değil mi? Evet evet sayılır, neden olmasın. d
O halde sorunun cevabı şu: Gece bir başlıyorum sabah güneş doğana kadaar devam, bayağı istikrarlı olduğum konulardan biridir de ehehe 🌝
Cevap
8Cevap
Sabah güneş doğarken
00.00 - 02.00 arası tercih ediyorum genelde. Modum yerindeyse öğleden sonra 14.00 - 15.00 gibi de yaparım.
Ben genelde cumartesi ve pazar günleri yapıyorum erkenden gidip kimse olmuyor.
Aşırı yorucu geliyor. Ama gerekli olduğu kesin.
Gece sporu yapıyorm bu aralar
Simdi yapabilrm
Sen ne zaman yaptn
Ne sporu yaptn
Öğle niye eklemedim ben öğle yapıyorum
Öğle benim enerji muazzam oluyor, öğleyi kılıp direp spora geçiyorum
Ben sabahı kılıp tekrar uyuyorum, çünkü benim uyku çok ağır basıyor, uyumayınca da başım ağrıyor
Evet öyle, daha genciz 😊
En iyisi sabahin erken saatleri.
Genelde fizik tedaviye gidiyorum
Akşam yapmak daha keyifli
spor sevmem
Sabahları
Yapmamayı tercih ediyorum
Sabah
Sabah ve Akşam
Fitness
İş çıkışı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?