Merhaba arkadaşlar ben bu soru anketinde sizlerin neler tercih ettiklerini merak ettiğim için bu anketi hazırladım beğeniyceği izi umuyorum ki bir yandan merakla sonuçlarınızı bekliyorum neden seçtiğiniz yoruma yazmanız dileği ile...
Spor yaparken benim için kıyafetlerin sadece rahatlık derecesi önemlidir. Bu yüzden rahat olsun da, ne bulduysam giyeyim kafasındayım. Şıklıkta pek geride değildir aslında ancak rahatlık kadar ön planda olduğunu söyleyemem. Spor, bir bütündür. Tek bölge çalışılmaz, tek egzersiz yapılmaz. Spor giyim de öyledir. Tek bir parça star olmaz ya da rüküş olmaz. Her zaman tam anlamıyla bir denge söz konusu olmalıdır. Doğru giyinmek budur. Birkaç örnek verelim;
Tayt
Dagi- manken.
Rahatlık denince aklıma gelen ilk şey tayt oluyor. Dar olmasına rağmen üzerimde hiçbir şey yokmuş gibi hissetmeliyim. Böyle olunca performansım artıyor açıkçası. Bu yüzden en rahatını seçmeye çalışıyorum. Görseldeki taytlardan da var bende. Dagi bu konuda başarılı diyebilirim. Ürün linki.
Jogger
Trendyol- manken.
Bazı joggerlar çok abartılıyor. Amacının dışında üretiliyor. Şıklık ve rahatlığı aynı anda götüremiyor. Bu yüzden seçim yaparken detaycı davranmak gerek. Dar, esnek olmayan, nefes almayan joggerlar asla tercih etmem. Trendyol'dan aldığım üsteki jogger görüntüsüne rağmen daha iyi bu konuda. Ürün linki.
Sporcu Sütyeni
Bununda yine esnekliği, bolluğu çok önemli. Çünkü spor yaparken en sık kullandığımız bölgelerden biridir göğüs, bel ve dahası. Bu yüzden esnek ve bolmuş gibi hissettiren bir şeyler lazım. Yine seçimlerde dikkat şart. Dagi yine bu konuda da başarılı. Ürün linki.