Dövüşçüler neden efendi dövüşemeyen insanlarda neden çakal ve kötü niyetli?

Merhaba ben 4 sene muay Thai yaptım ve cidden işe yarıyor tekniği bilmeyen birini sokakta paramparça edersiniz ve şunu gözlemledim iyi dövüşebilen insanlar bunun eğitimini alan insanlar genel olarak zeki ve psikolojisi sağlam oluyor ve herkese karsı saygılı oluyor profesyonel dövüşçülere bakıp anlayabilirsiniz ama kötü dövüşen güçsüz ezik dediğimiz insanlar ise psikolojisi bozuk oluyor ezik gibi herşeye laf ediyor bçakla geziyor ya da arkasına güveniyor ya da her şeyi eleştiriyor güçsüzlerin genel olarak psikolojileri çok bozuk oluyor herşeyi ters algılıyorlar ve dövüşçüleri kıskanıyorlar genelde size göre neden dövüşçülerin ise tam tersi mentaliteleri ve psikolojileri çok sağlam sizce sebeb ne?

Dövüşçüler neden efendi dövüşemeyen insanlarda neden çakal ve kötü niyetli?
Cevapla