İyi geliyor ruhuma
İyi geliyor sağlığıma
Yoo sevmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Spor yapınca kendimi daha dinç hissediyorum, işleyen demir paslanmıyor çünkü. Paslanmamak için spor yaparım, ruhuma iyi geldiği için, beni daha dinç hissettirdiği için. Spor güzelleştirir, zihni de açık tutar, iyi gelir ruha, bedene, vücudunu seven herkes spor yapar.
Daha dinç, daha fit hissediyorum. Sinirden, stresten arınıyorum. Esnek olmayı seviyorum, karşılığını da fazlasıyla alıyorum. E bunun üstüne aynanın karşısında kendini istediğin gibi görebilmek de eklenince nasıl sevmeyelim şimdi.
9 yaşımdan beri aralıksız yapıyorum.
Babam verdi ilk spora, sonra da bırakamadım. Hem güçlü hissettiriyor hem de güzel 😈
Babam beni ceza olarak spora gönderirim demişti o günden beri spora uyuz oluyordum 😂 neyse alışıyorun artık
Öyle cezaya can feda, akıllı adammış 😈
O yaşta öyle düşünmüyordum 😒
İhtiyarladiktan sonra mı karar verdin. 😂😂?
Sağlık elden gideyhhhh dedikten sonra 😂
Puhahahah helalll😂😂
Bak 112 Ararın 😂
Hee oldu helvamı kavuralım birde 😂
Kaybol 😂😂
⚡️👀
Vücudun spora ihtiyacı olduğu için👍🏻
İşleyen demir pas tutmuyor
Çok haklısın 👍✨
🙏🏻
:)) teşekkür ederim
Rica ederim 🙏
Cevap
39Cevap
Spor olarak halı saha maçı yapıyorum. İyi geliyor yani arada bir.
Birde efulime karşı pes etmek var 😂 yorucu oluyor
Aynen 😂. O centilmenlikten
Beni rahatlatıyor takıyorum kulaklığı açıyorum müzik listemi temiz hava yağmur çamur yürüyorum
Zihnen odaklanmami kolaylaştırıyor ve bana ciddi bir disiplin kazandırıyor bu hayatımın diğer taraflarına da yansıyor.
Beni rahatlatıyor daha huzurlu yapıyor akşamları daha rahat uyuyorum gün içinde daha mutlu ve daha odaklanarak devam ediyorum
Hem spor yapıp hem terapiye gidiyorum diyen biri tanımayan biri olarak vücudumdan çok ruhuma iyi geldiğini söyleyebilirim
Sağlıklı, insanı iyi hissettiren ve fiziksel olarak da güzel gösteren bir şeyi neden seviyorsunuz diye sormak garip bence.
Spor yapmayı çok severim. En vasta sağlığıma, sonra ise ruhuma iyi geliyor. Spor bir tutkudur.
Psikolojik olarak ve beden olarak iyi geliyor, ancak ben fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmeti alıyorum.
Mutluluk ve huzur veriyor. Aynı sağlığıma da iyi geliyordur tabi.
Aslında kilolu değilim ama hep yaparım zararlı değil sonuçta
Vücut alıştıktan sonra, yemek içmek gibi, uyku gibi geliyor.
Fit olmayı seviyorum, kendime olan saygım artıyor. Mutlu hissettiriyor
Kafamdaki tüm soru işaretlerini siliyor ve enerjik hissetmemi sağlıyor
Stresi aliyor ve rahatlatiyor yaninda saglikda cabasi
Hem ruhuma hem sağlığıma genel anlamda baba iyi geldiği için çok seviyorum ❤️💪
Sağlık için önemlidir : )) Ama herkes sever mi orası tartışılır : ))
Evet, seviyorum. Ruhuma, sağlığıma ve bedenime iyi geliyor. En önemlisi seviyorum.
Özgüvenimi yükseltiyor, kendimi daha enerjik hissediyorum.
Sporsuz olmaz. Hiç spor yapmayan bir insan 1 ay dayanıp istikrarlı spor yapsın sonra bıraksın farkı anlar zaten
Yapıyor muyuz ki
Sen muafsın 😂
Ahahaha
Güçlü hissetiriyor da bir türlü düzenli yapamadım
Başlıyoruz 😎
Sadece seviyorum jfjg
Zor be stresli bir mesleğim var
sağlığıma iyi geliyor
Tabiki yapıyorum
ve vücut şekli hoşuma gidiyor
Ruhuma iyi geliyor evet
Sağlıgim için yapiyorum
Sağlığıma iyi geliyor ve ruhuma da öyle
Kararında yaparım, maalesef fazlası zararlı.
sevmem.. zararlı olduğu kanıtlandı.
Sağlık ve bedenen rahatlama
Yapınca mutlu oluyorum 🥰
"İyi geliyor vücuduma".
İnsan kovalayan olmadığı sürece koşmamalı.
Kafaca daha iyi olduğum için spor yaparak.
Sebepsiz seviyorum :D :D
Sağlık dinç kalmak vücudumu diri tutmak
Sağlık için ve iyi geliyor
Sağlık için iyi
#Hükümdar
Sevmiyorum, benlik değil.
Maalesef hiç sevmiyorum
Sevmiyorum
iyi gekiyo
Spor iyidir
Sevmiyorum
Yoo sevmiyorum 😅
Zihni temizliyor stresten arınıyorum
Kendimi daha dinç hissediyorum
Spor herşeye iyi geliyor
Sevmiyorum
Evry
Sadece seviyorum
Çok iyi
Hiç yapmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?