Yağ oranım düşük ama karnımda şişkinlik var neden böyle?

Yağ oranım yüzde 15 yani kuruyum spor hocama sordum niye böyle diye genetik olarak şişkinlik var diyor genetik olarak şişkinlik nasıl oliyor yani hep böyle mı kalıcak?
Yağ oranım düşük ama karnımda şişkinlik var neden böyle?
Cevapla