https://www.tv8bucuk.com/tv8-5-canli-yayin
Avrupa maçlarında GS, FB, BJK ya da Trabzonspor yok; Türkiye var, dalgalansın şanlı hilal! 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Tebrikler Galatasaray...

Şampiyonlar Ligi A Grubu'ndaki ikinci maçında bu akşam saat 22.00'de Manchester United'a konuk olacak temsilcimiz Galatasaray'ın İngiltere'den nasıl bir skorla döneceğini düşünüyorsunuz?
Az önce kadrolar açıklandı. Kerem Aktürkoğlu 10 numara pozisyonunda oynayacak gibi duruyor. Bu diziliş ile ileri top çıkarmak pek mümkün değil. Kerem orta sahada oynayabilecek yeteneğe sahip değil. Maalesef bugün ortadan hem top dağıtımda hem de orta alanda başlayacak defans aksiyonlarında sorun olacağını düşünüyorum
Ben de senin gibi düşünüyorum, Kerem'in bu maçta 10 numara pozisyonunda etkili olamayacağını düşünüyorum ama inşallah yanilirim
Amaç Ortasahadan top çıkarmak değil kapılan topla hızlı geçmeye çalışmak anlaşılan.
Galatasaray yüksek oyun temposuna cevap veremiyor. Manchester United tarihinin en kötü dönemlerini geçirme konusunda rekorlara koşuyor Ferguson'dan beri
Manu'yu kimileri hafife alıyor olabilir, ama oradan gelen Fred Manchester United'da Veli Kavlak muamelesi görüyordu. Ten Hag sıkıntılı da olsa bazı maçlar çok ciddi sonuç alan, bazen dağılan bir takıma sahip
Sancho ve Antony olmayınca iyice zora girdiler amma ben Galatasaray'a pabuç bırakacaklarını hiç sanmıyorum.
Pabucu geçtim top oynayamadılar hızlı hücumlar dışında vay ameka
Ayrıca takımın sol beki yoktu mk, solda Amrabat oynuyordu lan
Eriksen girdikten sonra biraz daha top yapmaya başlasalar da Galatasaray bir şekilde direnip bulduğu fırsatları çevirmeyi bildi
Ama Onana'ya dua etsinler yine de
1-1 bitecek bence, tabii ki gönlüm her zaman Galatasaray'ın kazanmasından yana o ayrı))💛❤️
Avrupa'da renklerimiz her zaman: 🇹🇷
İnşallah Galatasaray puan ya da puanlar alacak. GS 8 tane yer diyen içimizdeki İrlandalılar mort olur inşallah, amin! 😂
Fırsatını tepecek kadar düşük müyüm ben? 😂😉
Dalgasına falan fistan traş! Okeyyyy? 😏
3 - 2 olabilir
Güzel tahmin 💫
Cevap
64Cevap
Manchester United 4-2 Galatasaray geliyor içimden. ama umarım tabi kazanıp ülke puanını yükseltebiliriz. şimdiden başarılar dilerim.
Ülke puanına ihtiyacimizin yüksek olduğu bir dönemdeyiz, inşallah
İnşallah kazanırız
Kazandık tebrikler.
Eyvallah Bariscim
Valla öyle bir maç ki united 5 atsa garipsemem, Galatasaray 2-1 yense şaşırmam
United eski united değil diyoruz silva fernandes rashford amrabat varane casemiro var bunların ölüsü bize yener
Ama koyu Galatasaraylıyım ve bakıcaz diyorum : )
Herkes Galatasaray kazanır diye düşünüyor ve diyorlar ki Manchester United eskisi gibi değil ve çok eksiği var şaka mısınız adamlar her ne kadar kotu bir dönemden geçiyor olsalar da bu maçı çok ama çok rahat bir şekilde kazanırlar örneğin bu maçta Galatasaray'ın 12. Adamı olan Türk hakemleri sahada olmayacaklar Mertens Kerem Aktürkoğlu İcardi ve Torreira atsınlar bakalım kendilerini yerden yere hakemleri yine kandırabilecekler mi merak ediyorum 😀 Manchester United bu maçı banko kazanır aksini iddia eden fanatiktir Galatasaray'ın oyun sistemi bile yok Türkiye'de her hafta hakemler sayesinde ne kadar maç kazandıklarını da göz önüne alırsak Manchester United en az 2/3/4 atar Bruno Fernandes tek başına yeter.
Valla Djiku dirsek atar hakem görmez ama verilmeyen penaltıları konuşurlar ayrıca Fred kendisini ceza sahasında yere atarken hakemi kandıramadı onu da belirteyim.
Geçin bu ayakları kardeşim Galatasaray’ın alnı ak vicdanı temiz
Galatasaray'ın sezon başından beri oynadığı maçları aç ve dikkatlice izle sniper ile vurulmuşçasına yerlere atmalarını gör izle ondan sonra gel yorum yap bütün spor medyası şu an Fenerbahçe'nin önünü kesmek için oyunlar yapıldığını basbas söylerken senin gelip Dkiju demen gerçekten talihsiz bir şey olmuş dilerim ki bu akşam malum takım en az 2/3/4 gol yer kimse gelip ülke puanından bahsetmesin bana. Ama dediğim gibi aç izle sezon başından beri oynadığı maçları hala Djiku için bir şeyler diyeceksen de diyecek sözüm yok eminim ki bir çok Galatasaray'lı bile bu konuda rahatsızdır.
Kendin Fanatik Fenerbahçe'li olduğun belli. Aptal gibi her sene mal mal oyun oynayıp Şampiyon olamıyorsunuz sonrada her sene onu bunu bahane edip ağlıyorsunuz. 4 büyük takımdan bile sayılmazsınız artık 😂 10 seneyi aşkın şampiyon olamayan büyük takım mı olur la 🤣🤣
Bunu bana zamanında 21 yıl şampiyonluk göremeyen malum takımın taraftarı mı söylüyor malum örgütün malum hocanın dualarıyla şampiyonluk kazanan 6Saray ve o örgüte tek başına kafa tutan Fenerbahçe camiası birde şu var şampiyonluk posterlerinden eski futbolcularının resimlerini kaldıran takım Arif Erdem Hakan Şükür resimlerini bile kaldırdılar 😀
Fetoya bulaşan birkaç futbolcu için koskoca takımı suçlayamazsın Aslan parçası 👍
Küçük takımsınız kabul edin artık 😁
@Handsomehell01 acitmayin gizliyi yanma şişlik terleme makatta çatlak falan var
Ne oldu lan sesin çıkmıyor Hamido😂😂
Sakin olun kavga etmeyin lütfen
@linkerboy1991 arkadaş bilmiş bilmiş konuşuyordu da.
@ProofStriker06 @isikyaka @linkerboy1991 Galatasaray'a fetocu diyenler İslam düşmanı Yahudi takımı Fenerbahçe'den bi haberler. www.frmtr.com/.../...yuzu-ve-gercek-tarihcesi.html
www.salom.com.tr/.../fenerbahce-tarihindeki-yahudi-basketbolcular birtakım düşünün sadece 1 kişi dışında geri kalan hepsi Yahudi.
Gs alır diye düşünüyorum zaten tum taransferler bu maç icin yapıldı. Okan buruk Başakşehirde yenmişti yine yapabilir
Nokta atış 👍👏
Umarım gruptan da çıkarız ki bugünkü galibiyet o kadar değer kattı ki!
Galatasaray alır inşallah Beşiktaş taraftarıyım ama
Ben de Fenerbahçeliyim ama Avrupa'da
🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Ne güzel
Senin düşüncen için de aynısı
Teşekkür ederim kardeşim
Eyvallah dostum
Teşekkürler
@nedenziz Güzel bir sonuçla da güzel bir maç akşamına keyifle nokta koyarız inşallah
Galatasaray kazandı 👏👏
Bu geceki gurur hepimize yeter, çok mutlu oldum ve çok gurur duydum. Tebrikler Galatasaray 💫
Galatasaraylı değilim ama kötü bir sonuç alacaklarını düşünmüyorum
Manchesterın defans hattı sakat. Gs bu maçta oynadı oynadı yoksa gg
Galatasaray acayip birtakım.. doser geçeriz... çok da büyütmemek lazım ..
Zor maç temennimiz galip gelip ülke puanımızi yükseltmek umarım iyi bir sonuç çıkar
Manchester genel olarak kötü durumda o yüzden inşallah kazanacağız
@Işıkyaka ne gülüyon. Maşaallah. Helal olsun.
Berabere bitecek kesin bilgi rahat olun yenilmeyiz… 💛❤️🦁
Galatasaray affetmez , grup liderliği için mutlaka alınması gereken bir maç
Ne grup liderliği mk ya? Galatasaray daha Kopenhag ile bile baş etmekte zorlanıyor, ne grup liderliği? O grubun lideri her türlü Bayern Münih olacak. Manu da ikinciliği bırakmaz kolay kolay
Bu Galatasaraylılar gerçekten hayal aleminde yaşıyorlar, kariyeri Crystal Palace'ta geçmiş Zaha alındı, bir sezonda 20 maç oynamayı başardığı tek yer Ukrayna Ligi olan Tete alındı diye millet Galatasaray'ı Şampiyonlar Ligi'nde ciddi ciddi iş yapacak sanıyor.
Kolay bir maç olmayacak ama umarım maçı alırız. Yıldızların sahnesi olması gereken bir maç. 👍
Aslina bakarsan p... izlemeyi birakmistim ama bir istisna yapicaz artik
Galatasaray başını alır aksini söyleyenin IQ'su düşüktür
çok koyu galatasaraylıyım ama manchester türk takımlarına yenilebilme potansiyeli olan bi takım ondan dolayı değişik bi sonuç olacak maç geneli 4 gol olacaktır
Gs alır diyorum 💛 ♥️
Galatasaray alır umarım. 🙏
Maç linki verecek olan?
Teşekkürler ite kaka dona kala izledim
Sen hangi siteden maçı izledin?
@Kazımkaya teşekkür ederim deneyeceğim
Twitterda karşıma çıkan bir siteden baktım, adını hatırlamıyorum
O tarz kaçak yayınlarda donma vs. problemleri her zaman olabiliyor
Tv8,5 ta canlı şekilde verildi mi bu arada, ben hiç oraya bakmadığım için senin attığın linki maçın tekrarı veriliyor sandım
Evet, aslında Exxen'deydi ama bazı kullanıcıların Exxen hesabına girişte sorun yaşadığı bildirilince, maçın yayını 17. dakikadan itibaren TV 8.5'a alındı.
Şu an yıkık vaziyetteyim, 2 saat boyunca sinir krizleri eşliğinde kalitesiz yayınlardan izledim ve 5 golün anca 1ini donmadan gördüm
Yani şu an ne desem bilemiyorum, böyle talihsizlik
Neyse sorun değil ben Beşiktaşlıyım zaten, yarın kendi maçımıza bakarım
Yarınki maçta hem Fenerbahçe'den hem de Beşiktaş'tan da galibiyet gelecek 💫
Umarım öyle olur, ülke puanı için ne kadar puan alsak o kadar iyi
İnşallah, o ülke puaninin ne kadar önemli olduğunu bu sezon nasıl iyi anladık
Manchester United tecavüz eder
Ya bu maçı alırsa şaşırmayın
İnş gs yener ama mu alacak kesin
3-0 İngilizler kazanır.
Berabere uzatmalarda galatasaray 1 0 artıya geçer
Manchester United alır tabi ki
Man u alır ya da düşük ihtimal berabere
Yeniliriz bence ya da berabere
Berabere biter
İnşallah GS zafer elde eder United de iyi değil
Manchester alsin Bi zahmet sjdjd
Yağmur yagmazsa bebarere biter
Manchester United 3-0 yener bence
İnşallah en az 1 puanla dönerler.
Şov yapıcaz gibi geliyor 😂
En az 5 gol yiyecek.
GS , MANU yu fena yakaladı. Yediği goller ne kadar normal ise, attıklarıda o kadar anormal.
Zaha, nın attığı gol, premier ligi hatta Manu defansını bilen mücadeleci forvet golü
Dünyada 2 ya da 3 kişi atar.
icardi m beni bile iker
Kaçırdığı penaltı rezillik
😂😂😂
MU. 7 v 0 . GS
Helal olsun Galatasaray a
Helal olsun, çok güzel bir gece oldu 👏
Gs alacak iddaaa basın😅😅
Canlıdan MS 2 😂
İnşallah dostum, hem sen hem GS kazansın
Hadi hayırlısı 😃 💫
Galatasaray derim 2-1
Zor da olsa Manchester kazanacak gibi..
Galatasaray indirir.
2:0 ya da 2:1 gs kaybedecek
Bu maçın sonucunu Allah bile bilemez
7-0 bitmesın ıstıyorum
Mençıstır yener xdxp
Yenemez
Galatasaray maçı kazandı Tebrikler
3 1 cimbom
2-0 galatasa
3-0 united alir
Besiktas yener
İnşallah istediğimiz gibi
United 3 gs 1
4.0 biter
1-1 biter. 😍
İnanıyorum en kötü beraberlik
İyi olan kazansın
Manu alır.
2 1 olur
Manu farka gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?