Evet arkadaşlar avrupa maçları olsun lig maçları olsun, oynan oyunlara bakınca lig'te ki bir numaralı şampiyonluk adayı bana göre kesinlikle Beşiktaş'tır! Evet kadro olarak Fenerbahçe ve Galatasaray Beşiktaş'a göre önde olabilir ama Şenol Güneş faktöründen dolayı Beşiktaş'ın zorda olsa şampiyon olacağını düşünüyorum! Peki sizce Kartal bu sene şampiyon olabilir mi?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bir 10 numaraya Şenol Güneş Mart 'ta şampiyonluk ateşini yakar.
Oyun ve fizik olarak Beşiktaş kesinlikle umut veriyor.
Bence olabilir. ama Fener de olur GS de olabilir. daha ligin çok başı çünkü
TFF başkanı buyukeksi oldukça Beşiktaş zor başarılı olur. Şenol Güneş büyük avantaj olsa da öncelikle TFF nin değişmesi lazım.
Hepsi defolup gidecek allahın izniyle
İnşallah
Beşiktaş; Galatasaray ve Fenerbahçe'ye göre sönük kalıyor.
Gslyim ama fener, gibi
Fenerbahçe'nin dün nasıl hakemle kazandığını gördük!
İşte hakemlerle şampiyon olur
Bu oyunla şampiyon olamazlar!
Hakemler varsa oyunun ne önemi var
Bu hakemlerin tamamı, tff ve mhk defolup gidecek!
Kadro kötü bence doğru düzgün transfer yapmadi
Anasını bile ağlatır
bencede knk
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!