Gelecek tepkilere rağmen söylüyorum, lig'te şampiyonluğun en büyük adayı Beşiktaş'tır! Peki sizce Kartal şampiyon olabilir mi?

Evet arkadaşlar avrupa maçları olsun lig maçları olsun, oynan oyunlara bakınca lig'te ki bir numaralı şampiyonluk adayı bana göre kesinlikle Beşiktaş'tır! Evet kadro olarak Fenerbahçe ve Galatasaray Beşiktaş'a göre önde olabilir ama Şenol Güneş faktöründen dolayı Beşiktaş'ın zorda olsa şampiyon olacağını düşünüyorum! Peki sizce Kartal bu sene şampiyon olabilir mi?

Gelecek tepkilere rağmen söylüyorum, ligte şampiyonluğun en büyük adayı Beşiktaştır! Peki sizce Kartal şampiyon olabilir mi?
Gelecek tepkilere rağmen söylüyorum, lig'te şampiyonluğun en büyük adayı Beşiktaş'tır! Peki sizce Kartal şampiyon olabilir mi?
Cevapla