Spor Galatasaraylı bir taraftar çocuğunun adını İcardi koymuş! Siz çocuğunuza futbolcu ismi koyar mısınız? ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor İcardi ismi popülerleşiyor valla 😂 Güncellemeler+1 yıl Voleybol hayrqnı olan bir anne kızına Melisa Vargas falan koyarsa onada şaşırmam 😂 Güncellemeler+1 yıl Karısını Holosko bir miktar para ile ikna etmiştir 😂😂😂😂😂😂 Galatasaraylı bir taraftar çocuğunun adını İcardi koymuş! Siz çocuğunuza futbolcu ismi koyar mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
goodgirlgonebaddy Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Allah bagislasin, icardi konulabilir cok tanidik da atlas ezel icardi beskisiz ne ya ahdhhhs icardi beskisiz olsaymis keske direkt. 1 4 Yorumla ButcherBlaviken +1 yıl Ya da İcardi Atlas olsaymış iyi Ezel yakışmamış pek 😂 Yorumla goodgirlgonebaddy +1 yıl bebek kiz olsa wanda koyardi belki hahahhahs Yorumla ButcherBlaviken +1 yıl Mesela Melisa Wanda Beskisiz çok kötü değil güzel isim olur ama Atlas Ezel İcardi sırıtıyor Yorumla goodgirlgonebaddy +1 yıl evet sacma cidden Yorumla
aliciftci139 Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl Çocuğun şansı varmış ya kaka turkiyede oynasaydı ya da götze 4 1 Yorumla ButcherBlaviken +1 yıl Ekkdkdkskdk Yorumla
üşengecimbenyaa Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl icardi ismi kadar tuhaf bir isim yok içerdi içerde ikardi içardi diyesim geliyor bende Galatasaraylıyım ama izin vermezdim bu derece fanatiklik saçma 0 1 Yorumla ALİSA7 +1 yıl ama güzel ya sjmsjsmjs Yorumla
Zz___eeyuyy Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 95% +1 yıl İsim hoşuna gittiyse olabilir ama sırf hayranlıklan dolayı ise iyi değil. fazla hayranlık kötü onlarda bizim gibi bir insan kimseye hayranlık duymam ben. 0 0 Yorumla
KnightsSword Takip Et Master Yaş: 26 , eic 81% +1 yıl Ahahsah aklıma ismini Fatih Terim yapmak isteyenler geldi 0 1 Yorumla ButcherBlaviken +1 yıl Fatih Terim uygun isim ama Atlas Ezel İcardi değil 😂 Yorumla
Kirginimcokk0 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Bu erkekler gerçekten bu kadar aptal mı o zaman ben de filmden beğendiğim karakterin ismini koyayım 0 10 Yorumla ALİSA7 +1 yıl aptallık deyil, sende istediğin ismi koy mk Yorumla Kirginimcokk0 +1 yıl Aptallık bence başka bir şey değil icardi geldi seni milyoner etti Yorumla Kirginimcokk0 +1 yıl Çok onemli ya zaten Yorumla ALİSA7 +1 yıl Evet önemli:) Yorumla Kirginimcokk0 +1 yıl Onun yerine karısına gitsin ilgi göstersin cocugun ismini icardi koyacagina böyle saçma bir şey görmedim 🙄 Yorumla Kirginimcokk0 +1 yıl O zaman cocugumun ismi i bihter koyayım ben de djirie Yorumla kamyoncuherif +1 yıl kimin ne işim koyduğundan bize ne , ilgi manyağısınız topunuz, umarım ironi yapıyorsundur Yorumla Kirginimcokk0 +1 yıl Yoo Yorumla ALİSA7 +1 yıl saçma deyil, Adam tuttuğu takıma aşk duyuyo. Eyer Bana da sevgilim , Ben mi Galatasaray mı dese tabikide onu secmem Yorumla Kirginimcokk0 +1 yıl Eyer değil eğer Yorumla
gonegirl_ Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Ya karisi niye izin verdi acaba yazık değil mi çocuğa düşünsene büyüyorsun adın atlas ezel icardi otur her gece ağla ya 0 0 Yorumla
VULGUS Takip Et Xper 7 Yaş: 107 , eic 100% +1 yıl Abartı sevmedim. Koymam koyan iyi koymuş ismi afferin onlara da büyüyünce çocuk bunlar ne yapar merak konusun... 0 0 Yorumla
KIZILİNKA Takip Et Master Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Yapmayın böyle şeyler gün olur icardi kötü bir şey yapar çocuk adından utanır 0 1 Yorumla ButcherBlaviken +1 yıl Ne alaka la😂😂😂 Yorumla
Safozki Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Ezel ve icardı fanı yengeyi nasıl ikna etmiş acaba 2 3 Yorumla ButcherBlaviken +1 yıl Kafamda deli sorular 😂 Yorumla der_Hauptmann +1 yıl Atlası kesin annesi koydu , barim soyismi güzel olaymış pederin Yorumla Safozki +1 yıl @der_Hauptmann altın veya pahalı bi hediye çözmüştür bu işi Yorumla
deadalus Takip Et Master Yaş: 38 , eic 50% +1 yıl Adam sanki isim koymamış çocuğa, torbadan isim çekmiş 🤣🤣 0 0 Yorumla
Eskiblablacı Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Sanki az ismi varmis gibi bir de icardiyi araya kaynatmis😂 0 0 Yorumla
ariftotereks Takip Et Yoda Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Ben de kızım olursa adını Meliha Vargas koyacağım😂😂😂 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Spor konusunda 1,6b cevap paylaştı. Saçma ve komik oluyor isim olayı aslın da çocuk 18 olana dek bırakılmalı artık ebeveynler de sapıtıyor böyle. 1 0 Yorumla
agresifpanda69626 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Spor konusunda 967 cevap paylaştı. Futbolcunun ismi İlter Kağan veya Gökçe'yse koyarım 0 0 Yorumla
OruçReisGeldi Takip Et Xper 7 Yaş: 121 , eic 99% +1 yıl Allah dan futbolcu ismi sokarson veya skilachi değil😂 0 0 Yorumla
pinhan___ Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Çocuğa İspanyol ismi gibi üç aş vermek nedir ya yazık valla 0 0 Yorumla
Beyazid Takip Et Yoda Yaş: 88 , eic 45% +1 yıl 3 isim koymus muhtemelen hic kullanilmayacak bi isim, öküzlük yapmis biraz babasi 0 0 Yorumla
meftun35 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 96% +1 yıl Ben de GS'liyim ama kafayı yemiş hayırlı olsun. 0 0 Yorumla
metehanyıldırım Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Çocuk sınavda adını kodlasa sınav süresi biter. Hayır adı soyadı birbirinden bağımsız. 2 0 Yorumla
Esrakny Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Ne kadar uzun, zor isim ve soyisim. Çocuğa sabırlar diliyorum. 1 0 Yorumla
ALİSA7 Takip Et Xper 2 Yaş: 20 +1 yıl ayayyy ölürüm ölürbende zaniolo-mertens koyarım çok iyi KWMSKMSAKSLALKS 1 0 Yorumla
Barsgavi Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl Oğlumun adı tadic can kızımın adı dusan su olmayacaksa neden evleniyorum 0 1 Yorumla ButcherBlaviken +1 yıl Kdkekskskdk Yorumla
Aşil_Han Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Ezel dizisinide fazla seviyorsu herhalde 0 1 Yorumla ButcherBlaviken +1 yıl Evet ezhel hayranı olduğuda yazıyor haberde 😂 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Spor konusunda 826 cevap paylaştı. Koymam. Bu çok saçma bir şey. 0 0 Yorumla
Kaptangustoo Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Cok isim olmus ya brazilyali gibi😃 0 0 Yorumla
dangerouskadin Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl İcardiden çok üç isim konulmasına şaşırdım. 0 0 Yorumla
Filanfalanfıstık Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Sevmedim Fanatiktik sevmiyorum 0 0 Yorumla
eyita335 Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 52% +1 yıl canım insan turnusolu cidden. yapmam oylr bi canım 0 0 Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Spor konusunda 5,3b cevap paylaştı. O kadar abartmam 0 0 Yorumla
fhjjkb Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Çocuğa üzüldüm ileride hep dalga gecerlerr 0 0 Yorumla
Coffein Takip Et Master Yaş: 41 , eic 33% +1 yıl Spor konusunda 316 cevap paylaştı. Sergio vs hoş buluorum ama koymazdim 0 0 Yorumla
s Arag0rn Takip Et Master Yaş: 41 , eic 41% +1 yıl Spor konusunda 508 cevap paylaştı. Allah akıl fikir versin 0 0 Yorumla
isimyazmasamolurmu Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl anneyi nasil ikna etmis 0 3 Yorumla beronero +1 yıl oda Galatasaraylidr Yorumla isimyazmasamolurmu +1 yıl @beronero cok fanatik arkadasim var ama hic biri cocuguna futbolcu ismi koymaz yaa :D Yorumla beronero +1 yıl fantezileri çılgıncaymis😄 Yorumla
çileklimufin Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Çocuğun büyüyünce başka takım tutması şoku. 0 0 Yorumla
Britney1903 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Aboubakar veya Gomez koyarım bende çocuğuma 0 0 Yorumla
Leading_Leader Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Spor konusunda 1,2b cevap paylaştı. canımsın bitmez memlekette. 0 1 Yorumla Leading_Leader +1 yıl Gerrrrri zekalllı dedik, gene sansür yedik. Yorumla
Larisse Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 93% +1 yıl ben ezele takıldım.. 0 1 Yorumla ButcherBlaviken +1 yıl 😂😂 ezel hayranıymış bir de Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
Allah bagislasin, icardi konulabilir cok tanidik da atlas ezel icardi beskisiz ne ya ahdhhhs icardi beskisiz olsaymis keske direkt.
Ya da İcardi Atlas olsaymış iyi Ezel yakışmamış pek 😂
bebek kiz olsa wanda koyardi belki hahahhahs
Mesela Melisa Wanda Beskisiz çok kötü değil güzel isim olur ama Atlas Ezel İcardi sırıtıyor
evet sacma cidden
Çocuğun şansı varmış ya kaka turkiyede oynasaydı ya da götze
Ekkdkdkskdk
icardi ismi kadar tuhaf bir isim yok içerdi içerde ikardi içardi diyesim geliyor bende Galatasaraylıyım ama izin vermezdim bu derece fanatiklik saçma
ama güzel ya sjmsjsmjs
İsim hoşuna gittiyse olabilir ama sırf hayranlıklan dolayı ise iyi değil. fazla hayranlık kötü onlarda bizim gibi bir insan kimseye hayranlık duymam ben.
Ahahsah aklıma ismini Fatih Terim yapmak isteyenler geldi
Fatih Terim uygun isim ama Atlas Ezel İcardi değil 😂
Bu erkekler gerçekten bu kadar aptal mı o zaman ben de filmden beğendiğim karakterin ismini koyayım
aptallık deyil, sende istediğin ismi koy mk
Aptallık bence başka bir şey değil icardi geldi seni milyoner etti
Çok onemli ya zaten
Evet önemli:)
Onun yerine karısına gitsin ilgi göstersin cocugun ismini icardi koyacagina böyle saçma bir şey görmedim 🙄
O zaman cocugumun ismi i bihter koyayım ben de djirie
kimin ne işim koyduğundan bize ne , ilgi manyağısınız topunuz, umarım ironi yapıyorsundur
Yoo
saçma deyil, Adam tuttuğu takıma aşk duyuyo. Eyer Bana da sevgilim , Ben mi Galatasaray mı dese tabikide onu secmem
Eyer değil eğer
Ya karisi niye izin verdi acaba yazık değil mi çocuğa düşünsene büyüyorsun adın atlas ezel icardi otur her gece ağla ya
Abartı sevmedim. Koymam koyan iyi koymuş ismi afferin onlara da büyüyünce çocuk bunlar ne yapar merak konusun...
Yapmayın böyle şeyler gün olur icardi kötü bir şey yapar çocuk adından utanır
Ne alaka la😂😂😂
Ezel ve icardı fanı yengeyi nasıl ikna etmiş acaba
Kafamda deli sorular 😂
Atlası kesin annesi koydu , barim soyismi güzel olaymış pederin
@der_Hauptmann altın veya pahalı bi hediye çözmüştür bu işi
Adam sanki isim koymamış çocuğa, torbadan isim çekmiş 🤣🤣
Sanki az ismi varmis gibi bir de icardiyi araya kaynatmis😂
Ben de kızım olursa adını Meliha Vargas koyacağım😂😂😂
Saçma ve komik oluyor isim olayı aslın da çocuk 18 olana dek bırakılmalı artık ebeveynler de sapıtıyor böyle.
Futbolcunun ismi İlter Kağan veya Gökçe'yse koyarım
Allah dan futbolcu ismi sokarson veya skilachi değil😂
Çocuğa İspanyol ismi gibi üç aş vermek nedir ya yazık valla
3 isim koymus muhtemelen hic kullanilmayacak bi isim, öküzlük yapmis biraz babasi
Ben de GS'liyim ama kafayı yemiş hayırlı olsun.
Çocuk sınavda adını kodlasa sınav süresi biter. Hayır adı soyadı birbirinden bağımsız.
Ne kadar uzun, zor isim ve soyisim. Çocuğa sabırlar diliyorum.
ayayyy ölürüm ölür
bende zaniolo-mertens koyarım çok iyi KWMSKMSAKSLALKS
Oğlumun adı tadic can kızımın adı dusan su olmayacaksa neden evleniyorum
Kdkekskskdk
Ahahah İcardim ya🫶😍
Ezel dizisinide fazla seviyorsu herhalde
Evet ezhel hayranı olduğuda yazıyor haberde 😂
Her insan anne baba olmamalı
Koymam. Bu çok saçma bir şey.
Hayatını karartmış çocuğun
Ben koymam ya ne gerek var
Cok isim olmus ya brazilyali gibi😃
İcardiden çok üç isim konulmasına şaşırdım.
Hayır. Gereksiz ve saçma bir şey.
Sevmedim
Fanatiktik sevmiyorum
canım insan turnusolu cidden. yapmam oylr bi canım
O kadar abartmam
Ruh hastası bunlar :D.
Hayır işim buladıysa !!!
Çocuğa üzüldüm ileride hep dalga gecerlerr
Sergio vs hoş buluorum ama koymazdim
Allah akıl fikir versin
anneyi nasil ikna etmis
oda Galatasaraylidr
@beronero cok fanatik arkadasim var ama hic biri cocuguna futbolcu ismi koymaz yaa :D
fantezileri çılgıncaymis😄
Çocuğun büyüyünce başka takım tutması şoku.
3 isim çok kötü
Aboubakar veya Gomez koyarım bende çocuğuma
canımsın bitmez memlekette.
Gerrrrri zekalllı dedik, gene sansür yedik.
Mbappe fena olmazdı
ben ezele takıldım..
😂😂 ezel hayranıymış bir de
3 IQ erkek hareketi
Adam çünkü
Of ne saçma şeyler
Asla
Hayır tabiki de
Hayırlı olsun 😀
Cok sacma
Çocuğa yazık olmuş
Koymam asla.
Saçma bi fanatizm
Çocuğa yazık ya o ismi yksde nasıl kodlayacak
Tam bir süzme
Yazık