babam fb li yıllarca onun için fbyi destekledim sırf babam ben çocukken sen fenerbahçelisin dedi diye sevmeye sevmeye 😀 sonra bir gün ben takımlarla ilgilenmiyorum artık istediğini destekle dedi o gün gs’a geçtim şimdi ise doğursam çocuğuma kuzenlerim fb&bjk li hepsi onun formasını alsalar giydiririm sıkıntı yoktur 😂
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bu provokasyona girer. Ben çocuğumun Suriklilerle bir arada kalmasını istemem açıkçası. Kötülük yapmış olurum. Daha beteri tinerci Bejekeli olmaları. Bi düşünsene.. Iyy..
Tabii ki çoğaltma olmaz da.. Dayısı dünya iyisi çocuk.. Ancak bir Fenerbahçeli baba olarak çocuğuma Galatasaray forması alması demek provokasyon yapması demek anlamına gelmiyor mu sence de?
istediğiniz merhamet cümlelerini kurabilirsiniz hocam. provokasyon tabiiki kesinlikle. zamanında ts'li dayımı evimden kovmuş adamım elalemin içinde. normalde asla böyle bir karaktere sahip değilim ama Fenerbahçeye gereksiz laf ve provokasyon edilen cümlelerde gözüm dönüyo beyin ısım yükseliyo :) Dünya iyisi çocuk ise bu hareketin saygısızlık olduğunu bilir. Alacak şeymi bulamamış..
Arkadaş biz de bunu anlatamıyoruz. Ben ki kongre üyesiyim Fenerbahçe'de. Her sene 500 TL aidat ödüyorum. 15 sene sonra da divan kurulu üyesi olacağım. Kulübümü her alanda temsil ediyorum. Çocuğum Gs'li olacaksa ne işe yarıyorum ben arkadaş. İnsana g. tüyle kahkaha atarlar.
bu ciddi derecede küslüğe gidebilir benim için. Ayrıca evleneceğim kişi fanatik bir gsli ise flört aşamasında soğurum zaten istemem. Ama tamamen çocuğa yönelik davranırım maça felan götürürüm. Fenerbahçe logolu eşyalar oyuncaklar alırdım. Küçük çocuklar görsel olarak çok takılıyor öyle şeylere. Babam beni Fenerin maçına götürdüğünde 4 yaşındaydım o atmosfer... :) Kolaylıklar diliyorum. Haklıyız, kazanacağız :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
babam fb li yıllarca onun için fbyi destekledim sırf babam ben çocukken sen fenerbahçelisin dedi diye sevmeye sevmeye 😀 sonra bir gün ben takımlarla ilgilenmiyorum artık istediğini destekle dedi o gün gs’a geçtim
şimdi ise doğursam çocuğuma kuzenlerim fb&bjk li hepsi onun formasını alsalar giydiririm sıkıntı yoktur 😂
Bu provokasyona girer. Ben çocuğumun Suriklilerle bir arada kalmasını istemem açıkçası. Kötülük yapmış olurum. Daha beteri tinerci Bejekeli olmaları. Bi düşünsene.. Iyy..
önce çoğaltır sonra yok ederim öyle dayıyı.
Tabii ki çoğaltma olmaz da.. Dayısı dünya iyisi çocuk.. Ancak bir Fenerbahçeli baba olarak çocuğuma Galatasaray forması alması demek provokasyon yapması demek anlamına gelmiyor mu sence de?
istediğiniz merhamet cümlelerini kurabilirsiniz hocam. provokasyon tabiiki kesinlikle. zamanında ts'li dayımı evimden kovmuş adamım elalemin içinde. normalde asla böyle bir karaktere sahip değilim ama Fenerbahçeye gereksiz laf ve provokasyon edilen cümlelerde gözüm dönüyo beyin ısım yükseliyo :) Dünya iyisi çocuk ise bu hareketin saygısızlık olduğunu bilir. Alacak şeymi bulamamış..
Arkadaş biz de bunu anlatamıyoruz. Ben ki kongre üyesiyim Fenerbahçe'de. Her sene 500 TL aidat ödüyorum. 15 sene sonra da divan kurulu üyesi olacağım. Kulübümü her alanda temsil ediyorum. Çocuğum Gs'li olacaksa ne işe yarıyorum ben arkadaş. İnsana g. tüyle kahkaha atarlar.
Dediğim gibi bana göre kanlı bıçaklı olma sebebi. Katılmasanızda..
Peki üstüne eşin olacak kişi babası varken Fenerbahçeli babanın çocuğuna Gs forması alamaz dediğimde inadına Gs'liyim dese ne dersin?
çok pardon virgüller yok anlamadım galiba
Ben 'babası varken Fenerbahçeli babanın çocuğuna Gs forması alamaz' dediğimde eşin olacak kişi, inadına Gs'liyim dese ne dersin?
bu ciddi derecede küslüğe gidebilir benim için. Ayrıca evleneceğim kişi fanatik bir gsli ise flört aşamasında soğurum zaten istemem. Ama tamamen çocuğa yönelik davranırım maça felan götürürüm. Fenerbahçe logolu eşyalar oyuncaklar alırdım. Küçük çocuklar görsel olarak çok takılıyor öyle şeylere. Babam beni Fenerin maçına götürdüğünde 4 yaşındaydım o atmosfer... :) Kolaylıklar diliyorum. Haklıyız, kazanacağız :D
Eyvallah kardeşim. Bir gün herkes Fenerbahçeli olacak. 💛💙