Nasıl bir erkekle hayatınızı geçirmek istiyorsunuz? Hiç düşündünüz mü?

Bunu özellikle kendi fikirlerini/haklarını hiçe sayıp "evlenilecek kız nasıl olmalı? Nasıl kızlarla evlenirsiniz?" şeklinde sorular sorup evliliğe sadece erkeklerin karar verdiğini düşünen(ya da o şekilde zanneden) arkadaşlara soruyorum.

Evlilik hayat kurmaktır, karşınızdaki insan sizi seçerken siz de onu seçersiniz ya da seçmezsiniz.

Hiç düşündünüz mü hayatınızı nasıl bir erkekle geçirmek istediğinizi?
Güncellemeler
+1 yıl
Düşünüp soruya yazmadığım için yapıyorum güncellemeyi erkek arkadaşlar saçma yorumlar yapmayın lütfen
Nasıl bir erkekle hayatınızı geçirmek istiyorsunuz? Hiç düşündünüz mü?
Cevapla