Fenerbahçe'liyim ben. Ve Galatasaray'ı, taraftarını pek sevmem. Tabii bu hepsi için geçerli değildir. Ya siz?
FENERBAHÇE
BEŞİKTAŞ
GALATASARAY
TRABZONSPOR
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Fenerbahçe'liyim ben. Ve Galatasaray'ı, taraftarını pek sevmem. Tabii bu hepsi için geçerli değildir. Ya siz?
galatasaraylıyım ama sevmediğim birtakım veya taraftar grubu yok daha çok üzüldüğüm var fenerbahçe gibi mesela çünkü kendimi onların yerine koyup empati yaptığım da çok üzülüyorum onlar adına 9 sezondur şampiyonlukları yok başlarında düzgün bir başkan yok adam akıllı bir teknik direktörleri yok gidip yine ismail kartalı almış bizim ali koç zahayla teteyi kaptırdı mesela adamların başkanı harbiden çok kötü ali koç olduğu sürece de fenerin beli doğrulmaz gibime geliyor
yani evet en son yapılan transferler iyi onda haklısın ardanın çok yardımı oldu zaten fenere daha dün müydü neydi cengiz ünder gelmişti
inşallah bakalım iyi kapışma olucak bu sene aramızda :D
Bu görüntüleri hiçbir zaman unutmam ülkeyi ingilizler işgal ettiğinde böyle bişi olmamıştı devlete zarar verdiler haram olsun.
Cevap
7Cevap
takım tutmuyorum
Beşiktaş taraftarıyım ama futbol için insanların birbirini sevmemesini doğru bulmuyorum yani herkes birbirine saygılı olduktan sonra birbirine laf atmadıktan sonra veya birbirinin kalbini kırmadıktan sonra falanca takımı tutuyor diyerek insanları dışlamak doğru bir şey değil
Beşiktaşliyim ama Feneri sevmiyorum çünkü kıyafet değiştirir gibi TD değişikliği yapıp niye şampiyon olamıyoruz diyorlar. Sabir yok adamlarda. Pereira gibi adamın hakkını yediler zamanında Mesut ve İrfan sevdasına
Fenerliyim ama fanatik değil :D bi anısı var bende
Galatasaray ' ı sevmiyorum çünkü derbide çok çirkeflik yapıyorlar
Bende Galatasarayı sevmiyorum çünkü sözde şike davasında kalleslik yaptılar
Fenerbahçeliyim bjk sevmem Trabzonu sevmem Bursayi sevmem
Fenerbahçe ve sevmediğim takım yok
galatasaray
Galatasaray. boş konuşan taraftar sevmem dkdkf
Beşiktaş🖤🤍🫀
Ölümüne cimbom
Takım tutmuyorum
Gs tabiki
Neden sevmiyorsun Gs yi?
Bencillikten kastın ne?
Postları bilmiyorum Cb olayları onlarıda bilmiyorum aydınlatır misin
Ben sizden dinlemek istiyorum müsait olduğunuzda yazın
nasıl arayacağını bilmiyorum
Linkte atabilirsiniz
Tamam kızma ben sana hiç bir şey demedim say
Allah iş yerinde kolaylıklar versin başarılar
Teşekkür ederim 😊
beşiktaş <3
Beşiktaş 🦅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?