Evet arkadaşlar Galatasaray - Ljubjana'yı deplasmanda 3-0 yenerek turu büyük ölçüde garantiledi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray - Ljubjana'yı deplasmanda 3-0 yenerek turu büyük ölçüde garantiledi. Maçı nasıl buldunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
maçı güzel buldum
Rakip mahalle takımı gibi olmasa Galatasaray'ın iyi olmadığı ortaya çıkardı.
Vasat bu kadro CL için ciddi yetersiz.
Bu kadroyla olmaz zaten. Orta sahada ne berkan ne de oliviera ile başarı gelmez. Stopere de iyi bir oyuncu şart!
Adamların artığı golde faul yok Nelsonun beceriksizliği sorun o değil sorun bu takımdan gol yemek hayır CL gidecek kadar iyi durumda değiller
Evet o pozisyonda faul yoktu. Eğer galatasaray'ın o golü atsaydı ve iptal edilseydi hakemi yerden yere vururduk!
Kesinlikle katılıyorum hocam
Izleyemedim
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!