Konferans Ligi’nde temsilcilerimiz Fenerbahçe, Beşiktaş ve Adana Demirspor’un 3. eleme turunu geçerlerse eşleşecekleri takımların kura çekimi gerçekleşti.
Fenerbahçe, Maribor'u elemesi halinde Konferans Ligi Play-Off turunda Twente-Riga eşleşmesinin galibiyle eşleşecek.
Beşiktaş, Neftçi Bakü'yü elemesi halinde Konferans Ligi Play-Off turunda Aris-Dinamo Kiev eşleşmesinin galibiyle eşleşecek.
Adana Demirspor, Osijek'i elemesi halinde Konferans Ligi play-off turunda Olympiacos-Genk eşleşmesinin mağlubu ile eşleşecek.
Maçlar 24 Ağustos’ta oynanacak. Rövanşlar ise 31 Ağustos’ta olacak. Kurayı nasıl buldunuz?
Avrupa Konferans Ligi’nde temsilcilerimizin rakipleri belli oldu! Temsilcilerimizin maçlarını seyrediyor musunuz?
bu turları geçmeleri halindeki FB ve BJK turu geçer. Adana Demirde rakibinin ismini çok duymadım ama bizim takım iyi eler bence… Sonraki turda biraz zorlu ekipler gelecek. Adana’nın işi zor, Bjk sonraki turda muhtemel rakibi Kiev olur ve eleyebiliriz, FB rakibide muhtemelen twente olur. Diğer iki rakiplere göre daha kolay. Eleriz. Hepsine bol şans…
En İyi Cevaplar