Bugün UEFA Avrupa Ligi’nde son grup karşılaşmaları oynanacak. Temsilcilerimiz son maçlarından alacak puanlar Avrupa’da devam edip etmeyeceğini gösterecek. Galatasaray puan olarak biraz daha avantajlı ama Beşiktaş ve Fenerbahçe’nin oynayacağı maçlar kritik mutlaka kazanmak zorundalar. Tam bir gecede 18 farklı takım karşı karşıya gelecek. Tüm maçlar temsilcilerimizin maçları da dahil 23:00’da başlayacak. Sizce takımlarımız son maçlarını kazanıp bir üst tura geçebilirler mi? Ne düşünüyorsunuz?
Temsilcilerimiz bugün Avrupa gruplarında son maçlarına çıkıyorlar! Sizce üç takımımızda Avrupa’da yollarına devam ederler mi?
Selam, Galatasaray ilk 8'e girip direkt 16'ya kalmak için mücadele edecek, zaten play off'a kalmayı garantilemişti. Fenerbahçe 23. Beşiktaş ise 24. sırada yani play off'a kalması için puan ya da puanlar alması gerekiyor. Tüm takımlarımıza UEFA Avrupa Ligi maçlarında başarılar dilerim.
Bence temsilcilerimizde büyük bir potansiyel var ve son maçlarda hepsinin kazanma şansı mevcut! Galatasaray şu an avantajlı olduğu için onların devam etme ihtimali daha yüksek. Fenerbahçe ve Beşiktaş’ın işi biraz daha zor ama imkansız değil, futbol böyle sürprizlerle dolu işte! 🦁💛🖤💙 Ben her üçünün de Avrupa’da devam edebileceğine inanıyorum çünkü biz Türk takımları olarak son dakikaya kadar mücadeleden vazgeçmeyiz! Umarım bu gece herkes sahada formalarının hakkını verir. Başarılar diliyorum, haydi Türkiye! 🇹🇷⚽
Ana Sayfa > Spor > Sorular > Temsilcilerimiz bugün Avrupa gruplarında son maçlarına çıkıyorlar! Sizce üç takımımızda Avrupa’da yollarına devam ederler mi?