
Bu sıcak havalarda kendimizi sıcağın olumsuz etkilerinden de korumak gerekli tabiki sporumuzu yaparken.
Su içelim, içirelim.
Sokak hayvanlarını da unutmayalım 🐾

Bu sıcak havalarda kendimizi sıcağın olumsuz etkilerinden de korumak gerekli tabiki sporumuzu yaparken.
Su içelim, içirelim.
Sokak hayvanlarını da unutmayalım 🐾
Az önce 45 dakika kadar antrenman yaptım ama çekilecek çile değil bu sıcakta ya.
Kaş yapayım derken göz çıkarmamak için dikkatli olmak lazım 😀Gerçekten çok sıcak çünkü 🤦♀️
Kas yapayım derken terden gözlerim kör oldu :D
Ahaha. Çok mu önemli bu kas olayı😀
Yani bence giydiklerinin yakışması açısından, daha estetik bir beden görüntüsüne sahip olmak açısından ve en önemlisi daha erkeksi güçlü bir görünümde olmak için önemli :D
Anladm 😀
Takla attım bir gün önce
💖💖
Cevap
7Cevap
bir klüp falan sormuyorsan kendim koşuyorum ve dayanıklık çalışıyordum da yapmayalı baya oldu :D
Yok genel sordum😀
işte kendim yapıyordum en son evde kuvvet dışarıda koşu :D ama sakatlık geçirdim daha başlamadım düzelmiyor çünkü :D koşuya engel değil de
o da sıcaklıklardan çıkasım gelmiyor :D
Geçmiş olsun. Sende mi kas yapayım derken göz çıkaranlardansın😂
ahash yok ya sinirlenmenin sonuçlarına katlananlardanım :D halısahada yenilgiye katlanamayınca bileğimi sakatladım asjsd biraz hafifledi 3 ay sonunda ama geçmiyor :D
Oyun alt tarafı😂Sanırsın Yunana yenildi🤣
arkadaşlarıma yenildim ama olsun ya
insanlar ellerinden geleni yapmayınca benim şarteller atıyor kjasdl bir atamaadım bu siniri zaten :D
Oraya çünkü ellerinden geleni yapmak için değil😀stres atmak için gidiyolar😂sen adamları daha da strese sokarsın sjj ben olsam daha oynatmam seni🤣
asjdjash sesli güldüm buna ya
evet biraz öyle oluyor
ben de stres atmaya gidiyom ama kazanmak lazım :D
Uzun yıllar boks yaptım sonra yüzme şimdi sadece arabaya yürüyek gidip geliyorum 😀
40 olunca bitti mi spor hayatı😀
Ahaha
Fitness devam ediyorum. Evet sıcakta zor oluyor. Bazen bu yüzden gitmiyorum. Salon üst kat klimasız çünkü.
Bu sabah 46 km bisiklet sürdüm
Harika.
Yatın erciyes zirvesi yapıcam. Sen hangi sporla ilgilisin firuzen
Görselden belli olmuyo mu😀
Görsel açıklayıcı olsaydı keşke 🙂
Pilates, yürüyüş 😀güvenli alanımın dışına pek çıkmam ben. En fazla aynı mahalle içinde yürüyüş.
Seni dağlara çıkartalım 😉
Bilmediğim dağa da çıkmam ben. Dağlarda kaybolmak çok kolaydır çünkü 😀
Ben niye varım 😉 seni korumak için dimi
Haha senden kim koruycak😂
Yüreğimde taşıdığım merhamet duygusu 😉
Az önce yürüyüş yaptım.
En son 2 sene önce voleybol oynamıştım
Bu gün kürek çektim biraz
iki saat dağ yürüyüşü yaptım bugün.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar