Parklardaki spor aletlerini hiç kullandın mı?
😃😃😃

#mutlugünler
Parklardaki spor aletlerini hiç kullandın mı?
😃😃😃

#mutlugünler
Eskiden kuzenlerle kullanırdık tabi o zaman 13 yaşında olduğumuz için öyle salona falan gitmezdik birbirimiz ile yarışırdık hatta kim daha çok rekor yapacak diye :D
Hayır parklardaki spor aletlerini kullanmadım, parkları genellikle kafa dinlemek ve yürüyüş parkuruna ek olarak kullanıyorum ki galiba iyi ki kullanmıyorum yoksa elimizden bir kaza çıkabilir gibi duruyor 😂
Maalesef günümüzde medeniyetten uzak bir duruma gelindi, kendine görev bilip ahlâk bekçiliğini üstlenenler aslında bekçilik yaptıklarından daha ahlâksız oldu. Yakında erkekler de kapalı giyinsin diye bir şey başlarsa şaşırmam, belki başka yerlerinin de kapatılması istenir 😀
Bunu söyleyen kişinin telefonu bir kurcalansa acaba neler çıkar içinden, ben o üstsüz spor yapanların teledonundan daha kirli bir telefonu olduğuna yemin edebilirim ama ispatlayamam 😂
Yalnız videonun devamını çok merak ettim ben jdkdmsk
https://twitter.com/i/status/1685918998481760257
Adam nasıl sinirlenmiş ne diyo çok ayıp 🤭🤭🤭
Devamı yok işte bunun yaa 😂
Sinirlenenin cevabında bir ayıp yok, çocuklardan rica ettim diyor giyinmeleri için. Bir erkek neden bir erkeğin çıplaklığından rahatsız olabilir ki? Rahatsız oluyorsa hormonları hareket ediyordur, o yüzden sinirlenenin verdiği cevap gayet normal 🤣
Hayır bunlar askerde ne yaptı, kime şikayet etti ben onu merak ediyorum jdksksl
😃😃😃 medyaya yansıyan bu kadar devamı için orada olmamız lazımdı 😃 🤭🤭
Biraş uğraşılsa bulunur aslında nerede olduğu ama kim uğraşıcak şimdi 😃 nerede olduğunu bulan kadınlar izlemeye gider hergün 😃😃
Bilmem belki olabilir herhalde 😃
jimnastik halkası pullup bar ve dip bar dışındakilere antipatiğim faydasızlar bence ve hedef ah bu amca gibi olmak
https://www.youtube.com/embed/A8pu24zbKy0bu amcamın kullandığını denedim 😂
Cevap
11Cevap
Kullanmadım. Tarzım değil kullanmıyorum. Spor salonları da parklar da uymuyor bana.
Ulan ne güzel ilik gibi adamlar otur izle ne şikayet ediyorsun :D Kadın olsa şikayet etmezdi ama kesin kıskandı :D Bende kullandım
😃😃😃 kadın olsa iş makinesi izler gibi izlerdi 🤪
Evet zaman zaman kullandığım oldu. Ama hiç böyle üstsüz kaslı adamlara denk gelmedik yazık oldu😂😂
Denk gelen de şikayet ediyo işte. Bize denk gelse çekirdeğimizi alıp seyrederdik 🤪
Dimi yaaa🤭🤭
tabi ki 🤭
Adamın “Canın çekiyorsa gel ucundan yala” demesine haykırdım😂
Ben de 😃😃😃
😠 çocuklarımızı özendiriyorlar çıplaklığa. derhal ahlak polisleri tarafından tutuklanmalılar 😣 yarab sen bizi bu ahir zamanından koru🤲. daha neler göreceğiz kim bilir. çıplaklık meşru olmuş. başımıza taşlar yağacak taşlarrr. ahlak mahlak kalmamış bu gençlikte😡. hepsi o kafir batıya özenmeye başlamış. allah analarına babalarına sabır versin o evlatların. oğulları okuyo sanırlar ama ne 💩 yediklerini bile bilmezler. aah aahhh
.
.
.
.
.
.
.
.
😀
Çocukken yapıyordum. 😅
Bir iki defa kullanmışımdır. Herkesin kullandığı şeylere dokunmak rahatsız ediyor beni
Video izledim çok t@şşklı bi adam helal olsun
spor yapmak için kullanmadım ama kullanmıştım eskiden
Gerçekten çok iyi kullanan arkadaşlarım var ama ben daha spor salonlarindakini kullanamıyorum.
Ciddi olarak kullanmışlığım yok ama hepsini denedim
Daha bunlar iyi günler. zamanında dedik dinlemediler
Evet, bazen kullanıyorum öylesine. Özellikle pandemi dönemi salonlara gidemezken çok kullandım 😌
Çocukken oynamıştım en son
evet eskiden çocukken
Evet kullanmıştım
Evet çok kullandim
evet kolpadan kullandım hikaye
Çıplak kullanamaz o aletleri.
Daha küçükken kullanmıştım
hayır kullanmadım
Hayır
Evet jsjsjs
Tabi kii
Bir kaç kez evet
evet öğrendin noldu şimdi
Hayır kullanmadım
Evet çok eskiden
1-2 kullandım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?